ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, May 24, 2010

Sesi muntah kelabu tahi dog

Jangan pulak ada yang muntah hijau ye..kerana ini adalah sesi memuji anak-anak sendiri. Perrmited for others that got "dot dot" inside their heart  bak kata En. Papa "SEGALA PEMBACAAN ADALAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI!!!" (kelakar ayat ne.. macam ayat amaran untuk simpan barang kat tempat simpanan shopping complexkan??)

Banyak kali saya mendengar blog dijadikan bahan bualan untuk serangan peribadi. Pada saya janganlah baca kalau nak mengumpat dan sewaktu dengannya.Lagi satu apa yg terkandung dalam blog tidak mencerminkan 100% sikap pemunya blog. Maybe adalah 50% tapi please dont't judge the book by it's cover..

Sila amik maklum pada yang tak paham (oo..saya cakap ne bagi pihak rakan-rakan seangkatan bukan saya ye..haha.Lagipun blog saya tak citer pasal org lain kecuali pasal saya & family juga mempromote barang sahaja..haha..Tak kuasa den nak story-mory hal korang yang tak berkenaan) Sila bacalah untuk berkongsi kegembiraan dan ilmu aka barang2 yang boleh dibeli (hikhik) . Yehaaa.. sayakan usahawan yg berjaya satu hari nanti.AMINNNNNN

Sapa-saya yang mempunyai hati bersih lagi suci murni silakan menatap dengan penuh minat dan ikhlas ye..

Marilah kita mulakan dengan sesi muntah hijau ..hehe



Mama..amik gambar arief yg hensem ne lagi ye?? Mama tak jemu ke??

Macam biasa ..Amana mesti nak selit jugak..
Tak pe mama bagi selit sebab Amana pandai posing + Amana memang sangat cantik!!!
(muntah hijau kuning di situ..)

Posing maut khas untuk kawan-kawan mama..
Macam soft je wajah Arief dan buat gambar ne sungguh syahdu..
Ne yang mama nak buat frame ne..
(Muntah kelabu tahi dog di situ)
p/s: Nampak macam hidung Arief mancung je.. ahaksss
.
.
.
.
OH ANAK-ANAKKU MAMA SAYANG KALIAN!!!
TIADA GALANG-GANTI
SEMOGA MENJADI ANAK-ANAK YG MAMPU MENDOAKAN MAMA &PAPA DI "SANA" NANTI






































































2 comments:

eim said...

comellah arif nii

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ne sesi memuji
tak muntah kelabu tahi dog ke??? haha

ne tgh comel sbb mood baik
kalau mood tak baik hilang comelnye