ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, May 5, 2010

http://mybizfromusa.blogspot.com/

  • Blog ini adalah blog sepupu saya. Beliau tinggal di US . Rasanya entah berapa kali pindah untuk mengikut suami yang kerja dengan Nokia. Selalunya kita kurang percaya dengan blog-blog yang menjual handbeg-handbeg takut imitationkan? Dah beli mahal-mahal tengok-tengok tiruan rupanya.


  • Di sini saya link blog husband dia http://orangkualaibai.blogspot.com/ sbg rujukan bahawa dia memang membeli semuanya di US. Kwan-kawan boleh refer blog itu.Memanglah kalau nak tipu boleh saja macamlah kat US tue takde tiruan tapi yang pasti seperti yang dikatakan oleh kakak sepupu kesayangan kami ini beliau membeli di outlet-outlet di US kerana beliau dan keluarga menetap di situ buat masa ini.Dan saya percaya tau kak ulin kami takkan tipu punya!!!


  • Kat bawah ne adalah beg yang saya rasa nak beli tapi belum kumpul duit lagi haha (suami tersayang tolongla belikanye?) Cantik.Saya nak beli Coach tapi semua habis kena sapu. Kak Ulin cakap Coach cuma dibeli masa sale kalau tidak harganya sungguh-sungguh mahal. Nanti tak pulang modal dan orang pun takut nak beli
Etienne Aigner-RM425
Suka yang ne jugak tapi nak ukur dulu besar mana..
Guess-RM699
Waa..menangis saya tgok handbeg ne..suka sangat!!

Liz Clairbone -RM325

Liz Clairbone -RM350


Liz Clairbone-RM285

Yang ini saya pernah tengok live depan mata.Saya suka dan harganya masih boleh dipertimbangkan. Saya boleh taruk macam-macam. pampes,wet tisu,susu,makeup,purse..mcm2 lagi..

2 comments:

My Biz said...

Angah,

Ya Allah, terkejut kak ulin tgk promosi angah huhuhuhu sungguh terharu gitu....thanks a lotsss angah dia atas kepercayaan angah tu..sungguh berbesar hati gitu:)...insyaAllah mana yang lih supply ..bolih aje...yelah sementara duk sini kan....huhuhuhu masih terharu ni!!!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kak sepupu takkan tak percaya..
org luar lainlah... nak beli pun pikir 10X. biar mahal sbb kita tahu orginal
tapi kalau mahal rupanya tiruan..
sob..sob..menangis lah sampaikuar air mata darah