ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, May 21, 2010

Wish Come True

Dalam Wish List ini menduduki senarai ke 4. Alhamdulilah dah dapat.Mak yang tolong belikan dari cikgu agamanya. saya harap saya dapatlah sekurang-kurangnya membaca 1 muka surat seminggu (kecikkan cita-cita saya?Biar cita2 saya sedikit dahulu dari saya bercita-cita keterlaluan akhirnya langsung tak buat.Allah lebih tahu dan faham niat sayakan?Kita berniat pun dah dapat pahalakan?) Terima kasih ye sahabatku Meczar yang selalu memberi nasihat dan ingatan dalam hal-hal dunia mahupun akhirat.


Ini muka depan

Ini komen berkenaan tafsir Quran ini

Ini tafsir keseluruhan di bahagian tepi



Haa..Ini yang paling suka sebab dia letak makna pada setiap satu perkataan.
So kita akan tahu apa maknanya bukan macam tafsir selalu yang cuma ada keseluruhan .Main teka2 je..dahla ilmu bahasa arab takde..


Ini sampul yang diberi supaya Tafsir ne tak rosak/buruk





No comments: