ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, July 18, 2010

Aduhai.

Tension betul bila saya punya masa dan ruang untuk update blog berkenaan hal2 saya selain GA tetapi card reader tak tau ke mana..Anak2 tengah tidur inilah masa yang paling baik!!! GERAMMMMMMMMMMMMMM

Hari ne mendung saya basuh kain berbakul2. Ada harapan kain2 tue tak kering. Ada lagi satu round yang belum sidai sebab takde tempat.Almaklum umah atas kayangan. Ruang pun terhad. Nak tau kenapa kain banyak sangat? Kebelakangan ne Amana dan Arief bergili2 bat hal atas kati. Yang termuntahnyelah..Yang terkencingnyelahhh..Haiya..Takpe anak2 kesayangan mama punya pasal mama bersihkan dantukar yang baru. Ala cadar katil kan berlambak2..

Tapi yang paling nasib baik cloth diapers Arief yang saya jemur sejak semalam kering dan hampir2 nak jadi ikan kering. So saya tak heran kalau kain2 yg saya jemur tue tidak kering hari ini. Kain2 tue tak sepenting cloth diapers Arief sebab esok Arief nak g nursery.

Hari ini saya tak masak. saya cuma panaskan lauk yg MIL bekalkan dari kenduri semlam. Legaaa..(Haha..pemalas)

Apa lagis aya buat hari ini.Ohhh saya jahit bantal kekabu saya yang dah terkuar isinya.Saya jahit memang serapat2 yang boleh supaya kekabu tue tak terkeluar lagi tp macam biasalah huduh (Saya tak pandai menjahit)

Sebenarnya saya nak tempek gambar sarapan pagi saya yang saya buat semlam. Nantilah saya tempek ye...

Saya ingat petang ne nak pg pool.Bergumbira anak-beranak... Dah lama tak bawak Arief & Amana g taman & pool..Harap2 jadilah hasrat ini.. Tgok mood budak2 & Papa (Kinna jom nak??)

ADIOSSSSSSSSS

2 comments:

Nur Sakinah Ahmad said...

wa..sonoknye gi pool..wikend pas aktiviti full..xsmpt turun mandi pon..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kina tak jag p pool.
hujan
itu pun boleh amana cakap "tgulah hujan berenti"

dah malam hujan berenti pun tak boleh pergi jugak hehe