ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, July 27, 2010

Children Photo Contest


Saya masuk contest di atas yang ditaja oleh

Saya dah teliti syarat2 dan tak dinyatakan dalam gambar yang dipertandingkan berapa bayi yang boleh dipertandingkan (cuma dinyatakan umur 0-5 tahun sahaja) dan disebabkan ia tak dinyatakan saya pertandingkan gambar kedua-dua anak kesayangan saya di dalam satu photo yang sama
Rasa tak adil pulak cuma satu anak je saya paparkan so saya letak gambar kedua2 mereka..

boleh ye penaja?
 kalau tak boleh comentla kat blog saya dan saya akan buat entry baru..

Inilah buah hati pengarang jantung saya yang tidak boleh ditukar ganti dengan segunung intan berlian pun...

DALIA AMANA (3 TAHUN) (DOB:06/07/07)
AMIRUL ARIEF (9 BULAN) (DOB:25/10/09)



4 comments:

Nur Sakinah Ahmad said...

besday amana sama ngn kazen zulfa i.e kak amrina 677..
yela, kekadang tgk muke arif cm amani je..muka nilampuri kot ;p

alinalan said...

alahai suke benor tengok amana senyum... so gojes.. Arief lak maintain jer... hencem... Good luck dear!!

mrs.ecam said...

kakak mata sepet...adik mata bolat....due2 cumel...akak snyum manis amat cam gula2...hikhik...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Kiina: muka nilam puri semua sepesen kot haha

MM:itu mood tgh baik..tgh chumel.. semua ok.kalau mood tak baik..alahai..yg gorgeous, yg encem semua hilang.. tapi yelah anak2 semua comel sebab tak banyak dosa..bukan mcm kita yg dah tua ne..(insap kejap)

ME: mata sepet tue ikut belah2 bapaknye kot..cha ya nun alif hehe