ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, July 1, 2010

Jaguh


Inilah Jaguh kesayangan papa.Tapi Jaguh ne dah modified. Selalu orang tak tau ini motor Jaguh. Pernah org cakap Harley Davisonlah.. Virago, Titan, apatah lagi..nak tergelak je dengar... Motor ne dah banyak kali masuk JPJ..Tapi En.Papa memang tak serik2...

Saya tau pasti En.Papa rindu nak naik motor ne tapi apakan daya atas nasihat doktor saya tidak dibenarkan naik motor lagi.. Saya pun rindu tau nak naik motor ne.. Saya rasa close sgt dgn papa setiap kali naik motor ne.Teringat zaman kami muda-muda haha..Macamlah sekarang dah tuakan?? saya rasa kena tunggu model di bawah ne besar sikit baru terubat kerinduan En.Papa untuk naik motor.....



 Betulkan? Kena tunggu model ne besar dulu...

1 comment:

Anonymous said...

cam menarik.. mana en papa nih??? ape suda terjadi pada beliau???



layari lama web motosikal custom jaguh www.choppersgarage.tk