ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, July 23, 2010

Janji dengan seseorang..Goodies Beg Birthday Party Amana

Saya minta maaf kepada seseorang yang saya janji sekian lama. saya janji nak upload coklat2 & mainan2 yang ada dalam goodies beg masa besday party Amana sebab si DIA pun nak buat birthday anaknya. Entah2 dah berlangsung pun birthday party anaknya.

Saya minta maaf sanagat2 sebab kelewatan ne ye.. Betul2 tak sengaja. Saya sebenarnya tercari2 card reader saya sebab tue saya tak dapat upload. So saya upload semuanya. Kira saya dah tepati janji ye..Walaupun lambat..(apalah saya ne..sori yeeeeeeee)

Coklat

Sumi

Agar2 aka aiskrim

Ne En.Papa yang beria2 dengan alasan budak2 suka mainan (betulpun..)
Tiup2, kapal terbang kertas &yoyo

Lolipop

Apollo!!!

Cekedis..Saya yang suka..

Ini untuk diberi kepada kawan2 di nurseri .Ada 40 beg


Oh ye kawan2, kalau nak buat birthday party ke beli untuk berkat majlis kawin saya cadangkan kawan2 pergi kat Jalan Pasar. Dari jauh dah nampak logo maskot Mamee!!! Saya beli kat situlah.Harga2 borong so manyak untung kalau beli borong tau.. Saya kawin dulu pun saya beli kat sini tau.haha..Pecah rahsia.. En.Papa akan beli kat sini kalau beli untuk majlis yang besar dari biasa  kalau setakat makan sendiri pergi jelah kedai2 runcit. .. Ok sekian berita hari ini......

1 comment:

Mama Awisy said...

salam perkenalan..nak tanya mana akak dapat beg mickey mouse tu?