ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, September 8, 2010

Buka @ Renaissance Hotel

Tahun ne ada program berbuka puasa. Mulanya tak nak join sebab kenangkan anak-anak di nurseri tapi bila beritahu mak, dengan seronoknya mak nak jaga. Saya benarkan mak jaga sesekali tapi tiap-tiap hari saya tak benarkan kerana kesihatan makayah tak berapa mengizinkan. Mak saya dah tak boleh angkat budak2 sejak kena slip disc. tapi masa saya mengandungkan Arief hampir setahun juga mak jaga Amana. Masa tue susah nak cari penjaga / nursery yang boleh dipercayai dan banyak kali terkena; akhirnya mak jugalah tempat mengadu...

Eh nak citer berbuka ke pasal Amana& mak?? Hehe..Ok layan gambar..

Dah lama tak pakai sedondon.. Rasa macam pengantik laks..haha

Ne kawan saya Linda katanya saya nyorok belakang dia sebab nak nampak kurus.. macam2..

Sedap ke makan hotel? Semua hotel sama saja.. Sesekali okla..Kalau kerap..mmm..
Makan pun macam takde perasaan.Makan macam tak kenyak2 sbb tiada air tangan org tersayang di situ
Balik amik Amana kat umah mak saya makan lemak gulai cili api ikan tenggiri mak masak
lagi BEST!!!!!!!!!!!!!!!! SUPERB!!!!!!!!!


2 comments:

Safinaz Hanum Ahmad Anuar said...

miss the moment.. hahaha

cadangnya nak pergi tapi fikir2, dari putrajaya ke sana... akhirnya batallah niat...

Liza said...

salam aidilfitri. Maaf kalau ada salah dan silap.