ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, September 29, 2010

Haa.. Pemenang ne anak sapa??

PEMENANG LITLEMUMMYDADDY 1ST GA ADALAH
.
.
.
.
.
.
.
.

AMIRUL ARIEF!!!!

hehe..ini anak saya la..saya ada banyak juga koleksi gambar Arief dengan CD..
Arief tak penah masuk GA yang ada contest baby bersama CD sebab itulah saya buat GA ini..Nak lepas gian saya tepekla satu gambar Arief..
Jangan marah ye kawan-kawan..
Sebelum saya umumkan pemenangnya terlebih dahulu:
  • saya mohon maaf kerana melanjutkan GA ini kerana masa tue sibuk menyambut Ramadan & Syawal
  • saya mohon maaf atas kelewatan pengumuman ini kerana saya nak umumkan masa cuti raya tetapi ketika itulah anak saya Amana ada masalah dengan tangan dan Arief dengan "lovebite" nyamuk sehingga ke hospital
  • saya mohon maaf kelewatan kerana hakimnya kena outstation
  • saya mohon maaf kerana tak dapat beri hadiah kepada semua
  • saya mohon maaf kalau keputusan ini mengguris hati sesiapa
  • inilah pemenang yang dirasakan paling kretif oleh hakim ketika bergambar dengan CD.. harap semua dapat menerima keputusannya dan tiada pilih kasih.. semua bayi2 comel belaka dengan CD tapi hadiahnya cuma 3 sahaja...
  • saya akan buat GA lagi, insya allah bila folower dah cecah 100...

KEPUTUSAN LITTLEMUMMYDADDY 1ST GA
.
.
.
.
.

.
TEMPAT PERTAMA
http://vtec-girl.blogspot.com/2010/07/littlemummydaddy-1st-ga.html


TEMPAT KEDUA
http://kinna-kayrie.blogspot.com/2010/07/littlemummydaddy-1st-ga.html



 TEMPAT KETIGA.
http://www.kakyong.com/2010/08/littlemummydaddy-1st-giveaway.html.
.
.
.
.
.
.
.
ADA LAGI KE???ADA...
.
.
.
.
.

.
.
.
INI ADALAH  PESERTA PERTAMA YANG TINGGALKAN KOMEN PENYERTAAN IALAH:


Mama/Mummy/Ummi/Ibu/Mak yang merasakan gambar2 di atas adalah anak mereka sila emel nama,alamat, no hp di  ilasaleh@gmail.com. Esok saya letak pulak hadiah sebenar yang akan dimenangi ye..

12 comments:

[-suziey-] said...

comelnye ank penganjur contest..hehe ingtkan tu pemenang..

klaka giler pemenang 1st tu..ekekeek:p comel

Liza said...

Ila, tahniah berjaya menganjurkan satu GA. Bila la Lina nak wat GA atau contest ni?? huhu

iem said...

jauh tul ambik hakim eik hehehe

yg no 2 tu anak kinna ke?muka cam arif lak kalau senyum camtu comel hehe

Momma Mia said...

Tahniah kepada pemenang semua!!!

kinna said...

hehe..first time menang..w/pon tmpt kedua..alhamdulillah syukur..sungguh tak sangka sbb sblm ni tak penah menang contest..huhu
*dah pertama kali menang, pjg la plak 'ucapannye'..hehe

vTec N girL said...

alhamdulillah...sme la ngn Rayyan..ni first tm Rayyan mng contest..trima kaseh bebanyak buat penganjur.. :)

Ruziawati Bukhari said...

amirul arief sangat cute.. sweet!! kecik2 dh hensem.. besar nanti tak taulah nak kata apa! ngeeee...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mesti cute muka dan cute atitute kan?? baru tenang mama dia ne hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kinna: dah menang seklai mesti lagi rajin masuk contest ..tgokla nanti hehe.. tak caya tanya mama zharfan aka suzie

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

liza:
ila mesti join kalau liza buat GA hehe

kakyong said...

salam..
alahai.. maaf yer.. kakyong hari ni baru dpt menjejak ke mari...

ade rezeki di sini rupanya.. leka dok baca n3 u pasal ur mom tadi...

terima kasih.. nanti kakyong emailkan detail nye...

Hanz said...

terluperz nak masuk yg ini..tahniah pada sumer pemenang...