ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, September 23, 2010

Ini hakim anda


Alhamdulilah kawan-kawan saya dah habis finalize senarai peserta Littlemummydaddy 1st GA. Kawan-kawan jenguk ye..kot-kot ada yang tertinggal. Tolong tinggal komen di entry ini kalau gambar baby anda tertinggal ye.. Walau cuma 20 peserta saya telah buat orang tertunggu-tunggu.
Camanalah yang anjurkan contest dan peserta melebihi 50 org tue ye..Hebat betul mereka mengendalikannya...

Saya dah finalize dan yang terdapat dalam senarai adalah yang memenuhi syarat. Yang belum penuhi syarat saya minta maaf tak dapatla masukkan untuk memberi keadilan kepada peserta-peserta lain.

Untuk mengelakkan ketidakadilan atau conflict of interest saya tak boleh nak adili sendiri baby-baby ini kerana ada diantara ummi/ibu/mama/mummy  mereka adalah org yang saya kenali. Sama ada kenal di alam maya atau realiti anda tetap kawan-kawan saya.. Tetap ada rasa semacam kalau berlaku ketidak adilan.... Rasa bersalah sbb tak mampu nak bagi semua hadiah.. Iskkkkkkkkkkkk... Stright to the point jelah.. tak habis-habis dengan rasa tak sedap hati ne..saya pindahkan tugas itu supaya rasa bersalah tue tak berada dalam hati sangat kepada........................

.
.
.

.
.
.
.

.

.


Yang memakai spec mata ye..
Eh dua2 pakai spec la..
Bukan yang spec mata unggu tue ye.. Yang itu lagi tak adil... hehe
EN. PAPA!!!
Sila jalankan tugas/luangkan masa  semasa anda outstation selama 1 week di Pulau Borneo minggu hadapan 
dan sila emel /msg B  untuk maklumkan pemenangnya
DENGAN KADAR SEGERA!!!

1 comment:

Wonderful Life with Mary Kay said...

ila, jom msk contest cute muslim and muslimah. liza tag kt http://adammz.blogspot.com