ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, September 2, 2010

Syukur alhamdulilah..

Bukan tentang menang GA.. Nak tobat dari masuk GA kejap (ye ke??? haha) Dari minggu lepas saya tak senang duduk, tak tenang akal fikiran. Kalau tak siap memang jawapnya saya beraya dalam keadaan moodylah memikirkan keja yang tergantung. Ohh yang saya story-mory ne berkenaan kerja. Macam-macam tempat saya call untuk kerja saya ne..

Sampai putus asa jadinya. Yela last minute sapala nak layan.Kalau layan pun tempat tue dah ada yang book awal2.. Tapi alhamdulilah mungkin Allah nak duga kesabaran saya bulan2 puasa ne. Perkara itu telah selesai. Harap2nya..Harap2 tak ada isu berbangkit lagi.

Oh En.Papa sorry ye tadi B pening kepala betul. Bukan sengaja nak moody.. Chup..Chup..Sayang Papa..(jangan geli ye..lagu belum habis) Sayang Mama..Sayang semuanya... Anak beruang.. Ne lagu yang Amana selalu dendangkan. Cuba tgok sini.. Kelakar + cute

No comments: