ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, October 19, 2010

From Korea With Love - Part 8

Hari ini hari ke 6
Hari ne ada 2 class
Setiap class ada 3 jam
Yehaaaaaaaaa

 Sebelum memulakan class
Senyum dengan ikan2 dulu

Mak, rajin tak anak mak study??
(haha..Lin kutuk masa amik gambar ne "nampak sangat saya berlakon")
Saya rasa gembira dapat melalui pengalaman jadi student semula walau cuma 17 hari
Deep down my heart saya nak sangat sambung study
Entah bila saya dapat capai cita2 itu
Entah bila saya kuat untuk memulakan langkah pertama

 kuang..kuang..
saya suka leturer ne so saya amik gambar dengan dia
Namanya Kim, Jihoon (dia ne Dr tau.Mudakan?)
Korean Design system & Current Issues

Ha..yang tadi muda yang ini old timer
Umur pun 54 tahun
Cho, Un Young (Chief Presiding TM Judge)
Development in the Korean TM System




2 comments:

Mama Zharfan said...

me doakan ila akan dpt further study one day :)
if there's a will, there's a way :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MZ: doakan ye..kalau ramai2 doa mesti terbuka jalan utk i