ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, October 13, 2010

From Malaysia To Korea With Love

Ketika entry ini dibaca saya dan rakan;Azlin mungkin telah sampai atau dalam flight lagi atau berterabur carik teksi/limosine untuk ke International Intellectual Property Training Institte(IIPTI) di Daeojeon, Korea. Kami tak dijemput oleh org di sana rasanya kami kena cari jalan sendiri ke sana.Baru trillkan?? (waaaaaaaaa...Amana tolong la mama, bawakla kapal terbang Amana tolong amik mama)

Kuasa tuhan mungkin tak benarkan saya berpisah dgn anak-anak terlalu lama. Sebelum ini saya mungkin ke China selama sebulan tetapi ditakdirkan tidak pergi . Tetapi saya ditakdirkan pula pergi ke Korea kali ini tetap lama pada saya tapi at least kurang separuh dari sebulan iaitu 17 hari. Mungkin Allah nak saya bersedia dari segi psikologi berpisah dgn anak2 dalam tempoh sedikit terlebih dahulu.. Mungkin selepas ini kalau pergi 30 hari takla berat hati sangat sbb dah train dgn yang 17 hari ne......Ye ke?? Rindu pada anak2, one day pun mesti kira tau!!


Berat hati meninggalkan anak-anak tetapi ini adalah untuk kebaikan...Semoga anak-anak dapat menahan kerinduan dan tak ada yang demam. Takut-takut mama dia yang demam rindu (takpe dalm hp dah penuh gambar & video dua beradik tue tapi manakan sama dgn dapat memeluk si mugil berdua itu)

Okla kawan-kawan kalau saya dapat line internet dapatla update saya di sana.
 
p/s:  En.Papa jaga anak2 kita baik2... Jangan marah2 anak kita sebab B tau kesabaran yang tinggi perlu untuk jaga 2 anak tanpa bantuan salah seoarang dari kita. I have that experiance before; and now your turn.........

3 comments:

Mama Zharfan said...

jauhnya u oustation..demi tuntutan kerja kan :) kalau dpt line tenet, update citer2 dari korea yer!!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

insya allah kalau internet laju

Liza said...

Missing u dear. Me busy marking trial paper je kat mesia..