ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, October 6, 2010

Hadiah dah pos ye...

 Lega rasa hati bila selamat mengepos hadiah kepada pemenang-pemenang.
Siang malam pagi petang teringant hadiah yang belum dipos


Alamak apasal terbalik ye.. abaikan jelah ye..haha
Ne bahagian dalam.. Ok jelah terbalik pun ye


Ha..ne jelas dan tak terbalik...
Baru perasan ada 2 pemenang dari Terengganu masa tulis alamat


  • Hadiah mungkin sampai Khamis atau Jumaat. Konsep pos express ne "DIJAMIN SAMPAI ESOK" tapi sebab saya pos dah petang saya kurang pasti konsep ini akan jadi esok atau "Dijamin Sampai Lusa" hehe

  • Kepada para pemenang di harap dapat msg saya di no 017-3201998 untuk maklumkan hadiah dah sampai ye. saya susah ati nanti kalau ada yang tak dapat

  • Saya gunakan pos express sebab kalau saya guna pos laju nanti penerima kena tandatangan dan kalau penerima tiada di rumah nanti kiriman saya perlu diambil di pusat pejabat pos tau. nanti susahkan para pemenang pulak nak pergi kutip hadiah.Kalau guna pos express tak perlu tandatangan tapi ini tak bermakna ia tak selamat..saya ada simpan kod pos expres ne.Kawan2 tau beza pos laju dan pos express tak?? hehe..dah terasa macam kakitangan pejabat pos pulak

  • Kepada pemenang kedua, anda akan dihubungi menerusi msg/emel. Hehe

3 comments:

kakyong said...

terima kasih... laju jer dia selesaikan tugasan..

xper. kakyng tunggu en posman sampai... ;)

kakyong dah buat n3 penghargaan.. http://www.kakyong.com/2010/10/aliya-terpilih-dalam-aksi-bercd.html

nanti hadiah sampai, kakyong buat lagi 1 n3...

kinna said...

specialnya pemenang kedua tu..neway, thanks ye.. :)

Liza said...

Best kalo dpt penganjur cam ne. Tahniah2! BuaT la contest lagi...