ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, November 23, 2010

Alahai anak omak manja ne..ada2 je

Last week dah el.. Kata je nak try tak nak el kat entry ne tapi demi seorang anak apalah daya mama..Takpe mama ada lagi 2 hari cuti..Mama akan cuba bertahan dgn 2 hari cuti sampai ke hujung tahun!!Mama belum penah lagi terlebih cuti sejak 7 tahun keja & tak mo pecah rekod tue...... Tolong mama ye sayang.Kuatkan semangat tue......

Tapi tengokla!! Balik dari taska nampak mata dia bengkak teruk!! Ne mesti kena gigit. Binatang apalah gigit dia lagi. Nyamuk pun dia tak tahan ini pulak ..mmm..binatang apa ye?? kalau mama dapat binatang tue ; mama picit-picit sampai mati!! Tapi  yang buat mama senang hati bila tgok Arief tetap beri pose terbaik kat mama.. Cayang Arief!! Jangan esok bengkak lagi terukkkkkkk udah leeeeeeeeeeeeee.. Ada yg kena buat lawatan kat klinik nanti.. Dan ada yg EL lagi..TIDAKKKKKKKKKKKKKK

6 comments:

Liza said...

Arief kena gigit semut ke? Kesiannya...

AyuArjuna BiGoshh said...

ala siannya arieff...

kinna said...

sama la ila..dah 8 kali EL tahun ni..cuti pon sikit lagi ja tinggal..
sian arief, kena apa tu?

Mama Zharfan said...

ciannya arief...moga cepat sembuh

Rizziela said...

Anak saya pun demam gak tu

Tapi x lah sampai bengkak mata dia mcm arief..sian tengok mata dia..kena gigit lipas kot

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

liza: mungkin gak semut.smlm ila tgh siapkan CD tgok2 ada semut kat CD dia.risaula.Arief ne kulit dia sensetif sangat.

Ayu: sedih jugak tapi bila tgok dia sengih dgn mata bengkak mcm dalam gambar..nak tgelak pun ada ..haha

Kinna:dah ada anak ne cuti mmg utk anak2 kan?

MZ: TQ...

Rizziela: Lipas boleh gigit ye??