ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, November 5, 2010

Alhamdulilah AmanArief Pemenang 1 "Contest Sayang Adik ' Oleh AM Collection

Alhmdulilah minggu yang betul2 mengembirakan saya.Anak2 saya menjadi pemenang no 1 bagi dua  Contest dalam minggu ini. Semalam Arief dinobatkan (ececeh macam menang anugerah besar je) sebagai  Pemenang no 1 "Cute Baby With Bucuk" Hari ini pula anak2 saya jadi pemenang no 1 dalam Contest Saya Sayang Adik oleh AM Collection.Keputusan disini ye,,

Kepada AM Collection terima kasih sebab pilih anak2 saya ye..

p/s: Arief semakin sihat. Dah mula merayap cari saya sampai ke dapur dan mula mengigit bahu saya (salah satu tabiat dia semasa sihat) Terima kasih juga pada kawan-kawan yg turut mendoakan agar Arief lekas sembuh..

4 comments:

Jue-Isteri_Ibu said...

tahniah aman n arief..nanti auntie follow mama amana masuk contest yer..hehehehe..

Mama Zharfan said...

congrats yer! murah rezeki arief tu ;)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ju: mehhhhhhh join ramai2..hehe..mula2 mmg tak menang lama2 gerenti menang dapat sekali pun jadila haha

MZ: alhamdulilah..eh MZ tadi Arief dah merangkak.nak tgu mama dia balik kot baru tjuk aksi terbaru.

alinalan said...

wah.. tahniah.. tahniah
murah rezeki anak2 minggu nih