ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, November 19, 2010

Arief in Top 10 in Good Night & Sweet Dream


Alhamdulilah walau cuma baru diisytihar Top 10 in Good Night & Sweet Dream  saya dah happy. Dapat jugak si kecik ne tayang muka hehe. TQ ye tuan umah.

Oh Arief tak sihat sepenuhnya lagi saya dalam proses menyihatkan Arief sepenuhnya. Alhamdulilah semalam cuma sekali je Arief muntah waktu malam dan sedikit cuma.

Saya dah plan utk bawa Arief ke taman di sebelah kondo kami. Selalunya 2 minggu sekali rutin saya bawak anak2 ke taman waktu pagi utk mereka amik udara segar.Almaklumlah umah ala2 kotak burung merpati kenalah kreatif & kritis sikit utk kesihatan anak2. Dahla umah mcm kotak merpati kehidupan pun macam burung merpati jugak haha..Pagi2 anak dah ke taska hampiur magrib baru balik. Kesiankan anak2 zaman sekarang?? Jadi bila masa mereka beriadah..

Walau banyak keja umah yg perlu dibereskan saya akan make sure ada masa utk anak2 hidup udara pagi... Ini dah hampir 1 month saya tak bawak... Ini juga salah satu faktor yang menyumbang pada ketidaksihatan mereka.

No comments: