ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, November 11, 2010

Hadiah Wansteddy & NaufalnNaureen da sampai..yeye..



Kali  ini kita gunakan model Arief yang telah kembali sihat pulak.Semalam dapat 3 bungkusan. 2  bungkusan hadiah 1 satu barang yg dibeli secara online.

Saya dapat hadiah dari wansteddy sbb menang ga yg dianjurkan. Sbenarnya saya dah dapat satu hadiah dari Wansteddy sebelum ne iaitu buku bergambar yg amat best!!. 


Dapat frame . Saya dah letak di tempat istimewa di office saya.
nanti saya buat entry di mana saya letak hadiah ne .Insya Allah


Apa dalam ne?? hehe

Lilin.. Ini pun saya letak kat opis sbg kenangan. 
Tak boleh letak kat umah ada askar2 yg amat berjaya di rumah hehe


Ini saya dapat dari naufalnnureen. . Amana dah letak di beg kucingnya. 

Untuk bungkusan yang saya beli secara online tue saya akan buat entry lain.
Saya beli 2 barang so saya nak citerla sikit apa yg saya beli tue. hehe

5 comments:

Wansteddy Tales said...

ALAMAK!!! tersalah pos la ILA... picca hadiah dolly tu untuk eima. Ila punya mcm design dolly Ila haritu( as attach:email) myb hb saya tersilap tepek alamat. sorry sngt2 Ila >< halalkan yeh2 ><

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hehe..
ala saya boleh tukar gambar dalam tue.. saya print jela yg wans bagi tue..and saya ganti jela..senang je.. dun worrylah... dah banyak dah wans bagi tau..

saya pun rasa hubby wans yg post sbb kat post laju tue bukan nama wan & rasanya bukan alamat wan keja.. wan kan keja kat sogo tue...

Ctnurkhijah said...

benda2 cumil cam tu gegirl memang suka...
wah.. banyak betul menang kontest, murah rezeki ni..

Mama Zharfan said...

congrats :) comel hadiah tu

Unknown said...

banyak hadiahhh!! rzeeki datang!!yeay!!