ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, November 20, 2010

Yippie menang lagi

Tak rugi saya asik membelek pemenang lucking draw dari no 20 sehingga yang tekini. Saya dapat tahu keputusan ne masa tgok menerusi hp saya. Nak melompat saya. .. Sukaaaaaaa..Alhamdulilah.. Menang walau cuma GA menerusi blog sangat seronok rasanya...  Dan saya amt berterima kasih pada tuan rumah2 yang telah pilih saya untuk beberapa ga &contest ye..

Apa lagi kalau menang thru magzine kan??  Yippieeeeeeee saya juga nak share kegembiraan hati saya utk entry seterusnya dgn tajuk MENANG "PROMOSI PA-MA" LUNATOTS.COM/SURI

3 comments:

Unknown said...

tahniah.. ;)

banyak memang lately ni.. tahniah.. rezeki anak2 kan...

Wonderful Life with Mary Kay said...

Tahniah!! Liza dah malas nak bercontest..internet kat rumah lembab...huhu

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kak yong: rezeki anak2 kot

liza: ala janganla malas..mehla join jugak..................nanti ila nak tag sapeeeeeeeeeeeeeeeeee???????