ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, November 19, 2010

@ Zoo Negara

Ini cerita dah basi sikit hehe..balik je mama dari outstation, En. Papa beria2 nak bawak ke zoo utk happykan anak2.. Tapi Arief tetap dgn muka 14 dia. Arief kalau boleh nak saya peluk je. Duduk dalam stroler pun tak nak. Sepanjang2 pusing zoo tue saya peluk dan bercakap2 dgn Arief. Bila saya dah sakit belakang pass pulak kt en papa. Amana pling exicted. Tgokla gbr2 ye...

 Arief toya je

 Amana dah penat


 Ikan nk cium mama la Amana

 Arief yg seolah2 takde perasaan

 Sapa amk gbr ne??Amana tauuuuuuuuu
Okla gambar centre.Nampak muka mama&papa
Bolehla amik class photography

 Mana lagi cute Amana ke penguine?

Ikan ne gigit Amana...

 Mama ne cat ke?? Besarnyeeeeeeee

 Mama yang kecik tue umur macam Amana ke??

 Mama, badak ne sleepla..

 Bang. sedapkan kalau b buat sambal udang utk papa? Yummy!!
Fresh betul!!

 Teror tak mama dapat amik gambar ne

 Penguin berenang2 dengan gembira

Hai anak papa ne dah bawak jalan pun melepek jugak ye?
mama dah balik jgnla sedih lagi
Nanti mama tidurkan Arief macam biasa ok
(Ayat2 pujukan En.Papa yg tak laku haha)

3 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

lama dah tak pegi zoo :p..windu arrr

Rizziela said...

lama sangat kot mama tinggalkan arif

Liza said...

Hm..thn lepas pi zoo Adam tak pandai ckp lag. Thn ni kalo p mesti best. berceloteh tgk hewan