ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, December 27, 2010

@ Wangsa Walk with My SIL

Dua hari tak berblog rasa rindu pulak. Ini citer2 last week.Saya ke umah MIL pada Sabtu lepas dan saya kuar dgn Linda aka SIL. Dia satu2nya SIL saya; yang lain semua BIL. That's why rapat. Setakat nak gosip, mengumpat, citer pasal makeup,shoping, citer pasal BF okey je!!! Saya harap dia ketemu lelaki yg baik2 utk jadi calon suaminya. Oh buat masa ini free lagi.Meh isi borang..haha... 

Amana yg gedik2

Amana & mama
Mama cover pipi yang tembam di belakang Amana..hehe

Senyum..senyum..
Padahal dalam hati dah tak sabar nak "ngap!!"

Meh mama suap Amana ye sayang
Inilah masa Amana bermanja puas2 sebab Arief kat umah MIL saya
Kami cuma keluar bertiga je
LADIES NIGHT!!

SEDAPNYEEEE

Cutenye anak mama ne

Control lapar

Sedapnye chicken soup
Sampaikanmakan sambil garu kepala ye

Haa..mana bread stick ..
Napa makan sorang2??
Pinggan lain macam dah clear je
Kalau makan katKenny Rogers ne ini jela yg Amana suka

Dahla mama belanja Amana makan
Amana nak mama belanja naik remote car pulak!!

Amboi posing sakan

Alamak apasal perut buncit??
Kenyang sanagt ke??

LOVE MAMA SO MUCH!!

Mama pun sayang bangat sama Amana!!

Wahhhhhhh tingginya!!


Oh sebenarnya tujuan ke sana ialah untuk beli benda2 di bawah ne..hehe
 Nak taruk kat mata.Macam pakai!!
Dahle RM59++

 Blusher RM39++
Ini confirm pakai sampai habis. Saya dah penah pakai  Revlon,Maybelline & Loreal.Pada saya Loreal paling best sebab sapuan tahan lama & tak perlu korek banyak2 utk lekat kat pipi ye..

 Entah kenapa saya beli.haha

 Beg ne dapat free sebab beli barangan Loreal above RM80
While stock last


No comments: