ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, December 7, 2010

Contest Sayangi Mata Anda @ Hikayat Marhean Kacak

Jom join contest di atas. 
Iia dianjurkan  oleh Hikayat Mahear Kacak dan ditaja oleh vision care optometry

Untuk makluman semua di blog ini anda boleh dapat info berkenaan kesihatan mata.Pelbagai artikel ringkas dan padat ada di sin.Cuba anda klik kat sini Matamu Mataku Jua.Saya paling suka artikel yang ini pening kepala perlu ke pakai cermin kerana saya menghadapi masalah ini. Saya kena buat spek cepat2 ne dan rabun tapi tak nak pakai cermin mata. Sayalah tue!! Gelakkan diri sendiri haha..Tahla saya rasa tak cute kalau saya pakai spec. saya ada niat nak pakai contact lens tapi sampai sekarang masih ragu2. Artikel ini banyak membantu..

Di sini juga ada ruangan soal jawab kesihatan mata. 
Kawan2 yang ada masalah tanya je kat sini mesti tuan tanah ne jawab punya!!



Ok sekarang saya nak membebel tentang mata dengan kapasiti saya sebagai seorang ibu
Lihat mata anak saya yang kedua
Arief yang berusia setahun ini
Nampak sihatkan?Tapi kalau dibiarkan dan tidak terjaga macam mana?Boleh anda bayangkan kalau anak anda yang masih kecil memakai cermin mata.Sekarang memang banyak cermin mata yang cantik2 dan kalau anda ingin tahu tips utk membelikan cermin mata yang sesuai utk anak2 anda klik sini je .Cuma saya masih tidak sanggup melihat anak2 comel saya memakai cermin mata di usia yang masih muda

 Saya suka jelingan Arief tanpa kaca mata
Bayangkan kalau dia berkaca mata?

 Ini anak pertama saya 
Dalia Amana
Nampak bulu matanya yang panjang itu?
Jika dia terpaksa berkaca mata pasti tersorok bulu matanya yang amat saya sukai itu

 Oh ini gambar anak saya Dalia Amana secara keseluruhan.
Kalau dia memakai kanta mata ?????
Boleh bayangkan??
Ok roll utk lihat..tak sanggup!!


.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.

Oh masih tanpa kaca mata..
Cutekan?
Mana yang dengan kaca mata..
tak sanggup letak!!
Sebab tak comel!!
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.

.
.
.

.
.
.


Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. AMANA KE NE?????Aduh kasihan sekecil ini sudah macam nenek!!!Jadi para mama, Mari kita jaga mata anak2 kita sedari kecil . Jangan sehingga terhantuk baru tergadah.Dapatkan tips-tips dan artikel berguna di Hikayat Marhaen Kacak- Doktor Mata Anda!! Ia tidak membantu secara total tetapi anda akan mendapat tips yang mungkin akan menyelamatkan mata anda dan si kecil anda..

ADIOS!!!

1 comment:

Marhaen Kacak said...

thanx 4 joining... pemenang akan diadili bila sampai tarikh tutup yer..:)

ermm...syarat no 6 rasanya saya tak perasan la...ade x?