ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, December 6, 2010

Happynye bila kita dapat apa yg kita idam2kan!!

Kali pertama saya beli sepasang kot ketika saya berusia 23 tahun. Saya tak berapa ingat saya gunakan gaji yang kedua atau ketiga. Sebab gaji kali pertama saya ingat saya belikan adik bongsu kesayangan saya seutas jam tangan jenama Elle yang berharga RM300!! Lebih mahal dari jam yang saya beli utk diri saya sendiri ketika itu. Lagi pulak masa tue adik bongsu saya masih bersekolah(ewah..ewah lebih dari tuan punya duit!!)Mak bising dan mula cakap " "Manjakanlah sangat adik ne.kalau dia dapat result teruk angah yang kena!!"
Lega sungguh sbb dia dah dapat degree & dah keja!!

Oh masa tue saya perlukan kot sebab saya selalu kerja luar sbb masa tue saya join PRO juga. Selalulah kena uruskan seminar & sewaktu dengannya..

Oh berbalik kepada kisah kot. Masa saya beli tue pinggang anak daralah katakan saiz /23/24/25 sekarang anak dah 2 agak2 masih kekal ke dengan saiz pinggang begitu?? Ngeh...ngeh..gelakkan diri sendiri.. Sudah pastilah kod yang bersaiz anak dara tue dah tak muat utk mama yg punya 2 anak. Minggu lepas saya dihadiahkan sepasang kot yang berharga lebih RM300 oleh yang tersayang!! Saya sungguh happy!! Terus pakai masa meting.

Oh ini juga antara barang2 yang dibeli di kedai yang sama. Jumlah pembaziran hari itu hampir mencecah RM600.Biarlah bak kata Linda BFF Ofice tue "Asikla beli baju anak.Bila beli baju sendiri??" Ok dah beli baju sendiri jangan nanti dia bebel sebab mahal pulak!!

p/s: Orang tersayang tak semestinya En.Papa. Kot ne orang lain belikan la!!

4 comments:

Rizziela said...

bestnya....orangyt tersayang tu mesti adik yg dulu dihadiahkan jam hari tu kan?

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...
This comment has been removed by the author.
melin melinda said...

bazir..bazir....jimat...jimat...

AyuArjuna BiGoshh said...

cantekkkkk