ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, December 28, 2010

Homemade Choclate-Kak Fiza

 Amacam teruja tak?/ Menarik tak?? Saya dah rasa so saya boleh promote di sini!! Sedap tau.Jangan ingat coklat-coklat diatas semata-mata coklat. Di dalamnya ada biskut oreo jugak tau.

 Set yang saya tempah utk Amana & Arief
Ada Barbie & sewaktu dengannya
juga cartoon Ben 10
Satu set ne RM30 (17 coklat)
Besar2 coklatnye
Memang puas makan!!

 Ben 10

 Princess

 Barbie

 Princess

 Apa ne?? Amana je yg tau
Testimoni dari budak kecik ini


 Mari makan!!!!

 mmm..mmm...mmmmm

 SEDAP!!!!

Berkenan?/ Contac this no: 

0193069447-Kak Fiza
Bukan itu sahaja ye.Coklat utk present/ hantaran juga boleh ditempah juga
Cuba tengok gambar setrusnya!!!
Full of choclate!!









2 comments:

ummi aka iem said...

krol bg im semalam satu set tetinggal kat opis plak, hari ni baru nk bg budak kecik kat umah rasa plak ... tq baguslah agent jaga hati pelanggan eik hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

eh tukar blog ye?? patutla tak update2... eh napa krol yg dapat nama? ila tau yg cadangkan..hehe...dia kata nak bagi apa ye kat budak2 kecik.. org dewasa okla bagi diary tapi budak? ila yg cadang bagi coklat tau!!!