ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, December 29, 2010

I ADA HEADER BARU YANG MELETOPS TAU!!! JANGAN JELES!!!



Saya teruja sangat2 ne!!! Sekian lama saya punya header tak lawa tapi selepas saya order dengan wansteddystudio saya dapat header yang cantik ne!!! Kalau kawan2 suka orderla jugak kat Wans.

Sebenarnya saya lum bayar pun. Haha.. Sebab Wans cakap tak payah bayar dulu sebab dia sedang buat header lagi satu untuk online shop saya yang akan datang. Opss pecah rahsia saya. Saya sedang dalam pembikinan satu lagi online shop tau kawan-kawan. Kali ne khas utk ibu-ibu, bapak-bapak..hehe.. Takkan lil prince&princess je yang ada kan?? Apa yang saya akan jual? rahsia..haha.tapi sokong saya tau..

Cantik tak header baru ne?? Lambat atau cepat nak view blog dengan header baru ne?? Komen anda sangat dihargai!! Camana pun saya nak arrange balik blog ne supaya nampak kemas sesuai dengan header yang meletops tue!!

p/s: Wan ila suka sangat tau.Deep down memang happy giler!!

9 comments:

Sachi Asukai said...

ececece...comel nye header akk!!!!cantik^^ im happy for u sist!

Wansteddy Tales said...

sengih2 saya harini. teruja cik ila teruja lagi hati saya ni hahhaa... next time kita diskus psl header baru tu ye. wat msa skrg tgh fokus job opis + ongoing design customer len. smbil2 saya dah plan idea knsep header baru tu ;D

Wonderful Life with Mary Kay said...

Cantik, cantik!!! Berapa order dgn Wans?

Wah, mengembangkan business nampak? Chaiyok2!! Liza akan bagi sokongan moral sepenuhnya!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sachi: comelkan??
wanz: memang happy sampai tak tau nak cakap haha..
liza: haha lum bayar pun..boleh gitu?? liza sokong tau.. tlg promote pun jadilah haha

Jue-Isteri_Ibu said...

ila, cantiknya..nak gak...

Ummi Hanie said...

cntek header..hasil tgn wan mmg best2..i like...;)

salam kenalan juge,thanx 4 visiting me back ;)

eim said...

cantik header ..hasil tangan wan mmg power...

Ogy said...

memang meletopssss....ai sukee sgt..

Nur Sakinah Ahmad said...

cantek la ila..nmpk menarik sgt!
good job wan!