ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, January 26, 2011

DAPAT SATU BEG PIEGON DARI MAMI&BABY


Ingat tak entry berkenaan gambar Arief terpilih dalam ruangan Kandid Kamera Mami&Baby? Kalau tak ingat boleh tengok sini . Saya dah ambil hadiahnye.. TQ ye. Sukalah dapat barang dari masuk contest/ga.

Ini hadiah dalam papaer bag tue. Saya dapat lagi khabar gembira bila dapat tahu saya menang hadiah dari satu majalah. Nanti kalau saya dah ambil hadiahnya saya tepek kat sini ye. Kalaulah En.Papa tak teman saya ambil; memang saya sedih sebab ini kiranya hadiah yang paling mahal pernah saya dapat. Jangan sampai terlepas tarikhnya ya En.Papa.

5 comments:

Jue-Isteri_Ibu said...

wah...bestnya ila...cepat la ambik hadiah yg mahal tu...

Liza said...

Tahniah2!!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hehe..tak le mahal mana.. RM150 je..hehe..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

liza: mehla join jugak..

AyuArjuna BiGoshh said...

beshhhh :)