ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, January 31, 2011

MARIAH CAREY PURFUME FROM EH! MAGZINE

Tiba-tiba ada surat sampai kat umah. Tgok sampul dari BluInc. Dalam hati macam pernah je dengar nama. Rupa-rupanya masih ada rezeki saya. Saya ada ambil gambar surat tue tapi tak upload pulak. Surat tak upload takpe janji dapat upload hadiah kan??

 
Ini hadiahnya.Purfume Lolipop Bling (Mariah Carey) worth RM150(30ml). Kiranya ini hadiah paling mahal pernah saya dapat setakat ini. Tak sangka pulak boleh dapat. Lepas ne lagi ligatlah saya membeli magzine!! Thanks AyuArjuna you inspire me a lot!!Hehe
Ini botolnya.Baunya sedap & lembut. Tapi kena pakai lama baru soft sikit baunya.

Interframe anak dara yang keletihan. Anak2 sekarang memang advancekan? Pandai bergaya.Sebenarnya baju pink tue dah pendek. Jadi Amana carik sendiri seluar tight dan padankan. Teringat dulu-dulu mak penah cakap pada seorang pakcik saya " Yang sorang ne (sayalah) bergaya no 1.Melawa pun no 1 .Belajar pun kenalah no 1" Hehe.Mungkin saya patut cakap macam tue dengan Amanakan??

6 comments:

Mama Zharfan said...

me tak pernah menang contest magz Eh..*sigh

tp me byk menang contest magz in trend +malaysian women weekly

ila try la join, sbb sgt senang nak menang tau :)

me dh click ur HB utk ari ni

Diyana said...

salam mama amana..

ada dapat emel dr saya psl telekung?ade filter eh kat gmail? ^^

Jue-Isteri_Ibu said...

wah, bestnye..kiranya amana tu ikut mama dia la yer..like mama like dotter...

Liza said...

Wah, bestnya dpt hadiah mahal....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MZ:ok nanati ila beli intrend.sekarang ne dah mula beli cosmo pulak hehe

diyana dah emel u balik

jue: agaknyala..hehe

liza::jomla ramai2

AyuArjuna BiGoshh said...

sangat cantik botol dia...tahniah...usaha lagi chaiyok2