ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, February 2, 2011

@ Cuti Hari Wilayah

En. Papa macam biasa urusan kereta.Aligmentla, servicelah  itula inilah. Lagipun kami nak jalan jauh masa cuti raya cina. Jauh sangatla kononnya..hehe..ke Johor je. Tapi risau jugakkan? Johor  tengah havoc dengan banjir. Semoga semuanya dipermudahkan. Sebab En.Papa ada urusan jadi En.Papa bagi kebenaran untuk saya& anak-anak berjimba-jimba ke rumah emak.

Sebenarnya nak ajak mak g KL beli sesuatu tapi mak ada janji dengan clientnye kat umah. Sudahnya saya, along, adik ketiga saya, amana & Arief ke JJ@ Cheras Selatan. Tengok gambar jela ye. Semua gambar budak2. Gambar makcik2nye enggak ada..

Oh adik saya baru je dapat keta ATOS kuning.Happy sunggguh naik keta baru adik saya..Saya lum mampu nak beli 2nd car lagipun saya &En.Papa keja sama tempat jadinya tiada keperluan untuk tambah kereta.Buat masa ini saya bercita2 nak tambah umah tapi entah bila tertunai.hehe



Macam biasa si cilik Amana dahulu


Si mungil Arief
I'm back!!


Inilah yang Amana suka

Macam naik kuda betul ye?


Ini gambar dalam keta pulak tadi kuda

Haa..Mama pun join?Nasib tak pecah keta ne..hehe


Letak gambar ne sebab rasa Arief sungguh comel

Ini pulak saja letak.Kot2 nak join contest "Me&Baby Shooping"


Amana ne memang "rajin" sikit nak jalan
Dia cemburu tengok adik dia relek2
Ada harapan roboh cepat
Ini pun dah bunyi


Buat perangai sebab mama tak nak bagi susu!!

7 comments:

Mama Zharfan said...

ur kids dua2 pun sgt comel--putih melepak tu, geram i nak cubit2 heheh

Liza said...

Suka dorg main token car tuh.... cepat la beli rumah... Rumah murah lg ni.. nanti makin mahal dah xmampu beli.. :)

ummi aka iem said...

arief comelnyee..

me_czar said...

Ko pun pegi sana? Kol bape ko pegi? Kita ada kat sana dari pukul 11 sampai 2 lebih kot.

Shopping sorang2. Heaven!

ibu amoi & raid said...

comelnya budak2 ni...tapi arief lagi comel...emm betul gak, lebih baik beli umah dari keta...lebih menguntungkan..

gambo lum tranfer la...wayernye tah mana pulak en somi campak..hu hu

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MZ: hehe.tq.masa lahir arief tue tersangatla hitam.semua terkejut dia jadi putih.hehe.amana tue mmg lahir2 je kulit dia memang tegang & halus mcm kulit telur.mungkin sebab daging banyak kot. arief lahir kulit dia berkedut2 sbb daging sikit kot.betul ke teori ne??

Liza: umah murah tapi poket ne lum murah.haha

mezar: kul 3pm lebih baru g sana

iem:nak pnjam ke?? buat kawan faiq..hehe

ibu amoi:jeles amana dengar arief lagi comel.hehe.. teringat nak tengok gambar jepun neeeeeeeee

AyuArjuna BiGoshh said...

comey.....maknya pun comey...suke tgk diaorang main bersama :)