ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, March 15, 2011

Bila En.Papa sediakan makanan berbuka

Masa dalam keta on d way balik ke rumah semalam  En.Papa kata "saya nak buat burger". Bila saya tanya "Abis tak yah masak?" Jawabnya "suka hati". Hati berbunga-bunga hilang rasa lapar puasa seharaian.horeyyyyyyy... Tapi serius tak romantik langsungkan??. Tapi sejak dah 5 tahun kawin ne memang En.Papa dah tak seromantik dulu macam masa2 courting. Yelaaaaaa masa tue takutla terlepas kat tangan orang lain. Tapi romantik hanya dengan kata-kata je ke??

Seperti emel yang pernah saya baca bila sifat romantik suami telah tiada dalam kata-kata alihkan rasa itu dengan melihat perbuatannya pula.Masih ada"romantik" di situ.Hepppppp..... jangan nak pikir lain maksud saya "perbuatan" adalah tanggungjawab pada keluarga.. Alhamdulilah masih  ada dan diharap akan diperbaiki dari masa ke semasa. Saya? Iyela kena perbaiki jugak.Bukan sempurna punnnnnnnnn..

Kalau nak tau masa saya mengandungkan Amana saya jarang makan nasi. Kalau makan nasi je saya muntah..muntah dan muntah. Serius nampak nasi rasa nak nangis sebab tau akan muntah lagi. Tapi perut dah lapar... Jadi En.Papa akan selalu masakan burger dan baked bean cicah roti gardenia.


Jangan nak layan rasa dijiwa mari lihat persembahan En.Papa untuk saya dan anak-anak
Tiba-tiba rasa nak makan burger lagi hehe

Khas untuk anak-anak

Lama sangat nak tunggu burger siap saya dan Amana copet dulu daging burger.Serius sedap.Perut pun lapar.Ngap-ngap... 2 keping saya & Amana makan.Itupun saya bagi Amana sikit je..hehe

p/s: Pa ..rupanya lum hilang skill papa buat burger..sedap.TQ.Luv u

5 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

samalah kita cik hubby tak seromantikk mana secara luaran huhu...tapi sbnrnya romantik kita jer yg tak nampak :)

ibu amoi & raid said...

lapar la pulak...skill tu mahal nak dapat tu,

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ayu: hehe

ibu amoi:org penah jual burger adalah skill tue kalau ila goreng je daging tue..takdenye nak letak2 cm kat gerai burger tue

Liza said...

Cantik gak persembahan En Papa. Romantik tu subjektif. Tu kira romantik lah tu tlg msk utk isteri tercinta.. :)

kinna said...

kalo nk mkn burger, saya selalu u-turn je..burger abg viva elite boleh thn sedap..hehe