ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, April 27, 2011

Review Great Cloth Diapers Change @ Bling Luster -Part 3 (We are in Harian Metro)

Saya dapat emel dari Kak Dot. So saya letak kat sini sbg kenang-kenangan jugak. Tak sangka saya & Arief salah seorang yg join event yang memecah rekod dunia ne. Wakil from Malaysia la kiranya kan?kan?. Ekekeke suka mcmlah dapat duit 1 juta!!

5 comments:

kinna said...

kita dok blkg, tak nmpk sgt muke..kalo tahu, nak dok dpn kamera..haha

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

aah dok paling depan sampai muka org lain tak nampak hehe

Ummi Danish said...

awak.. arief menang la dlm PA&MA terbaru. gambar with CD.

tahniah yer.. cepatlah gi grap issue baru ni (gambar baby girl pink)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hehe..umi danish terkejut gak ada gambar arief sbb dah lama gak hantar

juanita said...

Hi ila,

salam singgah.
kan2..kan2...saya pun x sangka...patut dari dulu neh depa wat...Saya sejak anak pertama pakai & skrg anak ke-2...Klu x 2-2 anak masuk paper..hahahahah