ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, June 15, 2011

banyak entry nak buat tapi habiskan yang ne dulu

Sebenarnya banyak entry nak buat sbb banyak citer tau tapi buat satu entry satu hari cukupla.mana ada masa.. time rehat ne jela.. itu pun terkejar2 makan sbb nak jenguk jugak blog & kawan-kawan kejap. kat umah ada jugak especially SabtuAhad. Itu pun kena berperang dengan budak2 dulu hihi.. kalau sempat jenguk kengkawan bukan time rehat  itu sbb dah stressla tue.. otak jem.. tgok kawan2 lima minit pun jadilah ye tak?? 

Sambung citer BIL kawin kali ne side ppuan pulak. Tak letak gambar saya sangatla sbb masa ne saya takde mood sebab... and jugak sebab sakit belakang 7 jam punya perjalanan. Bayangkan dalam keta MyV yang kecik tue saya boleh baring sambil lipat kaki sbb dah sakit belakang. Dah tak boleh duduk lagi. Arief saya letak kat dada saya terus dia tdo. Dengan jamnya sampai tempture keta naik + tak boleh pakai air cond..aduyaiiiiiiiiii...

Sampai umah persinggahan Arief pulak muntah2 lepas kenduri. Satu keja nak mengelap, baju dia lagi, peel dia lagi.. En.Papa pulak dah sibukkan hal lain..memang..memang hilang sabar.. Kalau time2 ne kalau ada yg carik pasal or  menengking tak pasal2-pasal memang buat hal jelah.... Apapun BIL saya dah selamat jadi suami orang. Semoga ke anak cucu dan pasak dalam hati perkahwinan hanya sekali ok. Eh En.papa pun sama tak payahla nak ikut jejak SY (Salih Yakob) Sinar FM tue...

KENDURI SEBELAH PEREMPUAN AKA BIRAS
(MERSING, JOHOR)


Saya asik mengendong Arief yang asik berbunyi. Maybe dia mabuk..
Tak suka bedak yg saya pakai ne. Berbelak2..Menci!!

 Amana pun buat hal.. Aduhai anak dara sorang ne
Anak dara saya siap pakai stokin panjang. Tak reti panas agaknya


 Saya suka pelamin nya. Lawakan? Dengarnya kos pelamin je 7K. Gulp!!
Eh apasalahnya kalau cantik. Lagipun 3 pengantin sanding sekali..


 Tengok muka Arief yang sememeh. Tengok dahi dia lagi..Kena gigit
Kalau reader yg biasa mesti tahu kulit Arief memang sensetif


 Sepupu & anak buah En.Papa yang buat mood saya jadi ok sikit
Dengan budak2 memang saya kalah sikit. Terus ok je kalau diorang ajak borak


Amboi makan ingat sikit orang belakang ye.
Cian En.Papa paling last makan

 Dalam mabuk tue kalau kakak dia agah dia ketawa jugak
Lagipun dia sempat tidur kejap tadi


Amana sempat tidur kat sepupu En.Papa. Rajin budak2 ne melayan dia. Kalau Arief tue siap berebut2 nak dukung. Saya lagi suka tapi kalau time2 Arief mabuk memang saya tak bagi sapa2 dukung. Nanti dia ngamok je

 Kelakar memek muka Amana haha


 Apa yg dua beradik ne gosip agaknya?
Tengok kasut Amana..sesuai ke dengan baju kurung?
Dah cakap tapi dia tak mo dengar..mmm..


Ok dibawah ne gambar2 di rumah persinggahan

 Gambar kandid Arief memuntahkan isi perut hehe

 Anak Papa
Papa dia dok mcm ne dia pun sama. Nasib cover dengan mineral water.
Kalau tidak...Nampak yg bukan-bukan hihi


Alahai Arief kenyit matalah..Comelnye

Takde gambar gedik santai. Sebab takde mood. Enuf said!!

6 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

hik hik comeylah amana ni....cheeky :)

Wonderful Life with Mary Kay said...

Hehe... Kasut sport pun kasut sport lah Amana. Asal muka stay cute!! :)

Nur Sakinah Ahmad said...

gi wedding outstation masa cuti sekolah ke? memang la jemmmm..penatnye...

e.l.i.z.@ said...

pergghhhh 7k...bahagi 3 pengantin, around 2.3k la..still mahal tu ekekke mampu xpe hihiih

Mama Zharfan said...

dua2 pun comel ehheh pandai kenyit mata lagi tu heheh

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ayu: dah makin besar ayu..mcm2 gayanya

liza: harap2 dah besar boleh lebih ayu..janganla jadi tomboy

kina: mmg penat..penat sbb jalan jauh & anak tak sihat

eli: heeh..tapi pelawin tue cantik..

MZ: mmg arief ne pandai kenyit mata..anak dara sapalah jadi gf pertama dia nanti haha