ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, June 3, 2011

BFF PUNYA PASAL ..KU GAGAHI JUGA

Busy..busy..keja sendiri memangla dah fenin belum lagi menguruskan hal ehwal anak2 buah. Kasihanilah saya ...tak molah saya kena bambu ye dengan bos.. Buat keja elok2 ye... saya percayakan kamu semua. Jadi tolongla jangan salah guna. Saya tak suka jadi mcm polis pantau keja korang. Tolerate dgn problem korang. So harap2 korang will do the same ye.. Whatever kita akan "KERJASAMA" (intonasi mcm Wonderpets)  bila masalah timbul. Yup.. saya faham one day in our live akan ada awan mendung yang berarak tapi semua tue akan berlalu!! So please wake up every one!!

Sekian mukadimah utk ceriakan hati sendiri. keja banyak tapi sekarang time rehat & kepala saya dah fening asik mengadap Microsoft Word dari pagi. Inilah tempat saya hilangkan  stress lagipun saya nak buat entry special for my BFF. Simple but sweet ok.. Especially for you..

Psssssssss.. Nak tau tak dulukan muka BFF saya banyak problem. Ada jerawat & muka pun kusam (agak sensetif ayat ne haha). Untuk mengatasinya pernah dia guna satu produk ne tau apa jadi.. Jerawat bengkak2 pulak timbul terutama kat tepi pipi!!Nasib boleh cover dengan tudung. Ahakssssss Pastu tergaru2 pastu dok bising kat telinga saya. But lately ne muka dia dah cantik walau belum gebusssssss mcm kulit saya..haha.. Dia guna produk Chahaya Whitening!!Nak tengok tak muka BFF saya???Mesti nakkan? Kalau takde  gambar mesti korang tak caya. Ok ne gambar dia . Saya curik dari blog dia..ekeke

Sorry ye takde touch-up langsung gambar ne. Dari hp cikai lagi tau. Sebab tue ada jalur2 cahaya yang tak diketahui asal-usul dalam gambar ne.Haaaa..Nak tau cara pemakaian& testimoni jujur dari beliau? Sila jenguk sini.Eh..bukan dia la buat produk ne..Nak tau siapa owner produk ne??Lawa bangat seh!!


.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

Hai!!!! Bukan mama sayalah... Mama saya ne tak boleh tukar2 produk lagi. Dari bujang mama saya ne setia dengan Sari Ayu produk Indonesia tue. Tapi kan mama selalu komplen susah nak carik produk tue sekarang. Apa kata mama beli je kat BFF mama..... Mama berkata "Okla Arief nanti mama try sabun Chahaya Whitening. Mama pun mmg dah takde sabun sbb susah nak cari sabun Sari Ayu.Mama guna sabun mandi je" Arief pula berkata "kelassssssssss mama guna sabun mandi  je. Tukar tau mama kepada Chahaya whitening!!!"  Eh mehla jenguk owner ne.. Lawa tau..mmmm..mama lawa jugak tapi kenalah kurus  macam auntie A Walk to Remember  ne... Mama berkata "Camana mama nak kurus kalau asik masak untuk papa&Arief&Amana?"

.
.
.
.
.
.
.
.
.


Cantikkan? Macam artis gitu..hehe
(ne kena cakap dgn tuan punya saya copet gambar dia ne)



Ok kawan2 kalau minat sila contact BFF saya ne ye..No tepon 0123694054

6 comments:

melin melinda said...

thanks..muahss...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

thanks je?? bagila limau ke pulut panggang ke.. kfc ke mcd ke... spa ke...

Wansteddy Tales said...

wah cantiklah. macam model eh. wan suka tgk org pakai tudung jenis ni. sayangnya wan ni jenis suka campak je tudung dalam mesin basuh sekali dgn baju. Maka tak tahan lamalah tudung cantikku itu... Serik nak beli lagi! hahahha

Mama Zharfan said...

ni entry ala2 advertorial ni hehe
siap ada a walk to remember tu hehheeh

LINA EVERLYNN said...

tq so much buat entry siap ada muka lina yg tak cun neyh terpampang kat snie.hihiihh..really appreciate it n terharu sgt.neway tq sgt2 tau sb dh macam iklan pula..sesiapa kwn yg berminat nak cuba @ nak tau just email lina or leh jek jenguk my belog ;p

Nia said...

uii...flawless! jeles nih..hehe..