ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, June 29, 2011

Yabedabedu.. Syoknye dapat barang free!!

Apasalle gambar ne terbalik? Biarla.. Masa dalam hp  tak terbalik pun.. Nak free sling beg kecik yg comel ne? Sila login kat sini. Like & ikutle arah & pergila tukar kat mana GNC Live Store. Saya tukar kat IOI Mall Puchong. Tak banyak citer & tak banyak pot pet/ promosi yg bukan-bukan terus SA tue bagi je beg ne selpas saya bawak keratan confirmation dari GNC tue. Saya dapat dua sebab guna FB En.Papa. Beg ne buat apa? Amanalah buat main...


Horeyyyyyyyy.. Dapat 2 pek susu 650g Dutch Lady free. Sebelum ne Arief minum Anmum. Sekarang dah nak masuk 2 tahun bolehla tukar susu. Tak risau dia terberak2 kalau tukar susu. Dengan kempen ini saya boleh test,try,cuba adakah Arief "LIKE" Dutchlady ini..hihi


Dapat lagi vocher RM2.50. So lepas ne kalau Arief ok. nak beli lagi dapat jimat RM5.Tapi kena beli kat store yg kita buat pertukaran susu ne ye..


 Sempat lagi amik gambar. 

Eh.. eh.. kenapa saya dapat susu free & voucher. Intro takde apa takde pastu tayang-tayang je. Sakit ati tak? Ekeke.. besarkan gambar ne ye.. Ada terms&conditionya. Ala tak susah pun tak perlu bawak tin bawak container pun ok dah cukup.Tapi mesti lebih 350g. Tapi mesti tukar kat store yg ada list kat sini je tau. Saya tukar kat Hero Puchong. See kat Puchong macam-macam ada.Kalau nak beli umah sila beli kat sini ye En.Papa sayang...

p/s: Tima kasih pada Madam Ayu. I lap u. Kalau ada yg best-best jangan lupa share ye..hihi

7 comments:

Mama Zharfan said...

tak de outlet pertukaran susu yg dekat dgn area me :p

LuN@_aiDi said...

wahhh bestnyer dpt susu free^^ suke3..

mama caca said...

uitt jeles sehh!

AyuArjuna BiGoshh said...

hik hik bagush bagush...i lap u too ila :)

terpatrisinarabadi said...

Kat melaka pun ada buat gak tukar2 pack macam ni...untunglahkan...

wahida said...

nak jugak nak jugak!!! anak2 saya pun minum DL ni...

jeles ai tau!!

ibu amoi & raid said...

ila, nanti tolong komen ye...penat ni godek2..he he..tq cos bagitau