ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, July 12, 2011

Scallop VS Nugget

Siapa pernah makan scallop.Ke saya sorang je yang ketinggalan keretapi? Hihi. First time makan umah akak saya .. YUMMY!!! Selalunya beli nugget je. Sekarang dah ada pilihan terkini.. Ada juga yang mix denagan mushroom. Sedap tau. Anak2 pun suka. Meh cari kat supermarket ramai-ramai ye kawan-kawan.. 

Masa goreng api jangan kuat sangat ye kawan-kawan.Nanti jadi hitam legam seperti yang saya pernah goreng sebelum ini.Kakak saya goreng sedap..just nice... Kalau makan petang-petang..time hujan..lagi best dari segala jenis fast food!!  Eh dah tengok video fast food yang diperkatakan ramai tue? Saya belum tapi... sanggup ke nak tengok..gerenti nanti tak jengah fast food tue  lagi. Kalau En.Papa tengok lagila. Sampai sekarang dia masih boikot syarikat roti yang glamer dengan kekotoran dulu. Walau dah keluar kat paper syarikat tersebut dah dibersihkan, dah dapat sijil halal semula , disokong oleh ulama terkenal... tapi sampai sekarang En.Papa marah kalau saya beli roti keluaran syarikat tue.. Nakla tunjuk video fast food tue.. gerenti lepas ne En.Papa tak mo makan  lagi hihi

6 comments:

Ummi Danish said...

sy mmg selalu beli scallop ni. sedap sgt. hubby and danish suke mkn.

wahida said...

saya selalu beli scallop ni..sentiasa ada stok kat umah sbb kami anak beranak mmg suka mkn brand ni...siap ada cheese lagi kan...tu yg kami gemar benar tu..hehe..

pernah buat n3 pasal scallop ni..

AyuArjuna BiGoshh said...

i suke scallop...goreng 2 kali...lepas tu abis hik hik

Wan Amira said...

my fave!! hari2 makan ni pun tak pe (thinking about cholestrol jugak :d)

melin melinda said...

napa kat tekak me n family tak sedap? huwaaa.....ada lagi separuh paket ni..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

umi: sedapkan??yummy

wahida: mmg sedappppppp

ayu: suka jugak?? yeye

em: wah ramai yg suka

melin: tekak ko mmg pelik hehe