ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, August 9, 2011

Reedem Bonuslink Point

Penah tak uolls dapat reedem bonuslink point? En.Papa memang selalu guna bonuslink. Hari2 ke pejabat bawak keta rugila kalau tak guna bonuslink bila isi minyak. Lama2 point tue makin banyak. Satu hari En.Papa minta saya browse nak reedem barang apa. Saya ingat sikit je pointnya rupanya boleh tahan juga. Saya pernah reedem bonuslink point mak yang beratus-ratus ribu dan saya dapat basikal elektrik yang akhirnya saya buat sidai tuala.Haha. Nantila pindah rumah baru boleh letak basikal excersize tue di tempat yang sesuai & boleh digunakan. Sekarang ne rumah comel ruang memang terhad sangat. Oh berbalik kepada bonuslink point En.Papa; dari mula-mula kata "apa-apa je boleh" akhirnya saya yang memilih. Meh jenguk item-item yang best-best di bonuslink.

Da lama saya idamkan benda ne sebab saya suka makan dim sum. Kalau beli cecah RM100++ jugak. Boleh je kalau nak stim kat periuk nasi tapi ala-ala lecehla. .Alasan orang malas.XoXo


Yummy. Sedap tau tapi jangan stim lama sangat nanti dia penyek. En Papa pun suka sebab dia makan hampir separuh.

Ini pun ok jugak..

Tak menepati citarasa.Mungkin ada yg suka. Cubala..

Senget abaikan. Anak-anak suka tau.
Mama tak pandai buat kuih jawabnya instant jela ye anak-anakku sayang..

 Keadaan sebelum stim


Selepas stim. Makan dgn sos cili thai. Fuyoo..Menjilat jari..

Anak-anak punya. Okla not bad. 4 ketul kecik itu pun tak habis..

p/s: Bukan advertorial post ye.XOXO

2 comments:

mamaRIFQY said...

redeem bonus link..bonus link hubby kite dah hilang!hahahhaa

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MR: amikla kad baru..rugi tau.. dapat free sapa tak mo kan?? kiki