ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, August 21, 2011

Penah tengok orang basuh disposal diapers macam Huggies, Drypers,Pet Pet etc etc ?



Kesiankan? Bahaya la kalau basuh dd macam ne.Nanti lagi anak-anak kena gatal-gatal. Baik beli cloth diapers..

p/s: Ada sale di sini 4keping CD pelbagai brand=RM100.hihi. Sempat lagi promo

10 comments:

Mama Zharfan said...

kat msia ker tu ila...kesian kan...mesti sbb tak mampu ...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

aah kat malaysia

cheqna said...

alahai..
mesti tak mampu ni..
kesiannya..

Wansteddy Tales said...

masa wan ting.5 wan stay kat asrama. ada junior wan yg basuh pad n jemur lepas guna. nak pakai balik. katanya jimat boleh pakai lagi. sian.. wan tegur juga benda ni dah guna xelok pakai balik takut jangkitan kan... tp, nk wat cmne. org dah xmampu. myb tu la cara terbaik dia dpt pk nk jimat.

ashra said...

alahai...
siannya..kesihatan anak kena jaga gak kalu nak berjimat..

btul.baik guna CD.beli slow2 la kan...insyaallah lagi manfaat dan bersih

ummiarissa said...

he he he...ada jugak ye basuh balik...daripada basuh balik diapers tu baik beli kain lampin je...jamin bersih...boleh basuh balik..

mama rifQy said...

ha?? ye ke tuh?? kesiannkan..mungkin tak mampu kot

AyuArjuna BiGoshh said...

hmmmmm.......kesiannya...

juanita said...

Erkkk...kenapa....xde duit ke?

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

WT: kesian kan??

Ashra: aah..kumpulla sikit2

UmiArissa: aah beli je lampin baby mcm dulukan?

MR: aah..tak mampula ne..kesian

K.Ayu: mmg kesisn

Juanita: aahla.. takde duit