ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, September 22, 2011

Alhamdulilah.. total rezeki hari ini RM210++.


Kalau ada kawan-kawan yang ingat saya ada buat entry saya menang hadiah ini menerusi PA&MA. Selepas itu saya jual secara online di blog online saya di  littlemummydaddy  dengan harga yang murah dari harga asal dan dicampur dengan postage cost jugak. Selepas dua bulan ada yang berminat nak beli. Dari Sabah pulak tue.. Semalam dia call hari ne terus transfer duit. Siap tanya kalau kat Sabah postage free ke? Kalau saya tulis postage free memang  freela seluruh Malaysia. Kalau oberc tue lainla..kiki.. Alhamdulilah.. Saya tak penah pos barang ke Sabah. Saya anggap kos postage dalam RM20la.. Saya dapat RM100lah kiranya.. Saya nak pos laju sebab barang ne fragilekan mana boleh nak pos biasa. Kang sampai kat client , lain pulak jadinya.. TQ ye Nurashikin jenguk blog saya


Semalam ada geng kat MARA call nak set A cloth diapers pulak. First time saya buat set mix + ada diskaun. Sengaja saya  mix pelbagai jenis cloth diapers supaya client dapat rasa semua jenis CD ne.. Satu set RM100 (ada 4 mix CD). Ok setel satu set ada lagi 3 set sahaja.. Cepat-cepat grap!!  Alhamdulilah.. Rezeki anak-anak.. Allah beri saya banyak perkara gembira.. Patut rasa bersyukur dan ketepikan rasa yang tak best kan?

  • semalam pun dapat msg menanag produk Safi dari Cosmo. Alhamdulilah walau small winning je.
  • hari ne jenguk maybank kenapa banyak sangat duit? oh dah gaji ke?? haha.. Alhamdulilah duit raya lepas masih berbaki. Jadi saya akan bayar CC dengan banyak. Kalau kita menggunakan CC kenalah pandai manage jangan terlupa itu adalah satu hutang &liability!!

10 comments:

Ida Shaklee said...

Alhamdulillah;) Murah rezeki.

Mama Zharfan said...

me tumpang gembira for u :) alhamdulillah :)

Unknown said...

Rezeki oh Rezeki....ALhamdulillah

ayeesha anna said...

rezki Allah banyak cabangnya kan. Syukur

Ya ALiya said...

rezeki anak2....syukur.....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ida: TQ

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MZ: nak dapat 5k mcm MZ.. kiki

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MR: kena cepat uat tabung ne hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ML: aah.. betul tue

Unknown said...

ooo