ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, September 12, 2011

Bersiaran dari INTAN,Bukit Kiara

Hari ne saya takde di opis. Duty di INTAN, Bukit Kiara ye.Meh jumpa saya kat sini kalau ada apa-apa nak tanya. Internet sungguh slow. Tapi slow lagi keadaan di jalan raya msa nak ke opis gara-gara Dataran ditutup untuk sambutan Hari Malaysia... (Napa tak buat kat Putrajaya?) Ingatkan nak pecah rekod tak datang lambat bulan ne tapi hancussssssss.. Sedihnya. Tapi saya ok lagi sbb hari ne saya ada duty kat sini.Kesian En.Papa dah merah sekali untuk bulan ne. 

Oh cakap datang lambat ne mestila tentang punch card kan? Saya dah pilih masuk opis WP3 iaitu 8.30am sejak lepas raya.Memang tenang hatiku lalala & insya allah akan on time tak la macam 8.15am dulu tak dan nak mengejar waktunya... Tapi bila dah ada sambutan-sambutan gini camana? Oh ini bukan alasan ye..ini kenyataan.. Siapa boleh predict jalan di KL ne?? Tapi esok En.Papa akan cuba jalan lain pula nak elak jalan-jalan yang ditutup untuk sambutan ne..Hari ne kami tak tau ada jalan ditutup..sob..sob..sob..

Oh hari ne Amana tak ke umah babysitter sebab anak babaysitter chiken pox. MIL saya yang dah pencen jaga untuk 1week ne. MIL tdo umah saya..  4 tahun yg lepas bila anak-anak ada masalah makayah saya yg akan jaga tapi sekarang parents saya dah tak kuat tapi Allah tuekan pengatur yang terbaik ..MIL saya pulak dah pencen..ALHAMDULILAH.. semua dipermudahkan olehNya. Bertuahkan saya?? (eh mcm status dalam FB semalam je...kiki..) 

p/s: BFF sila makan sendiri..I keja luar ok.. 

10 comments:

Cheritera Kami said...

intan tu dekat ngan opis wa..arini wa pun lambat smpai opis..

Mama Zharfan said...

bertuah sbb u masih ada PIL--me dh tak de dua2 PIL :(

melin melinda said...

dah tahu MIL tu baik...beringat-ingat lah....hahahahaahahahahahahahahahhahahahahahahah

AyuArjuna BiGoshh said...

:) opis ayu kat gak ngan intan ni...moga anak2 cepat sembuh ya :)

e.l.i.z.@ said...

ooo keje luar kt situ rupanya hihiih

sib baik MIL dh pencen..leh la tlg jaga amana

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

KWSK: geramkan?? sampai lambat sbb hal2 mcm ne

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MZ: alhamdulilah...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Melin: perli keeeeeeeeeeee

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

k.Ayu: TQ

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Eli: napa? nak jumpa? kiki