ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, September 15, 2011

FALIHINJASMY.BLOGSPOT.COM : CUPCAKES PRINCES CONTEST, HADIAH WANG TUNAI UNTUK DIMENANGI!



Terus terang dah lama tak masuk contest blog sebabnya asik dengan contest magzine yang menawarkan hadiah-hadiah yg lumayan.. Alemark jujurnya.. Tapi hadiah contest ne boleh tahan lumayan tau..Kalau menang RM150 tau.. Best tue leh shoping-shoping or simpan kat bank rahsia..hehe..Jomlah join..

I. Namakan adik-beradik yang mempunyai pertalian darah dalam CUPCAKES PRINCES.
Benjy & Afry & Eith

II. Afry merupakan graduan dalam bidang apa?
Graphic Designer

III. Nyatakan penyakit yang dihidapi oleh mama Fedrus Umar?
luekimia

IV. Berikan nama penuh Fina a.k.a Fin.
nurasyafina mohd rasul

V. Nyatakan nama negara (selain Malaysia) yang menjadi salah satu lokasi dalam CUPCAKES PRINCES.
New Zealand
VI. Berapakah jumlah gambar cupcakes yang telah digunakan sepanjang siri CUPCAKES PRINCES?
22


Cupcake disusun mengikut kegemaran saya:

 1

 2

 3

 4

 5

  6
Saya tag:

6 comments:

mr.F said...

thanks sebab join...tapikan ade mcm tak kene dengan jawapan...ade mase lagi ni nak semak balik,,, :)

Mama Zharfan said...

kalau sempat me join :) tq sbb sudi tag :)

mr.F said...

Ok proceed...good luck :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MF: thanks ye jenguk balik

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MZ: tahanks MZ..aik je jawapan kat sini hehe

Faqihah Husni said...

CONGRATULATION! AWAK MENANG CONTEST NI. http://falihinjasmy.blogspot.com/2011/10/keputusan-falihinjasmyblogspotcom.html