ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, October 24, 2011

Hadiah Kasut dari Pa&Ma / Hubsche &Ginoble dah sampai..Horey!!

Kasut yang ditunggu-tunggu sekian lama dah tiba. Horey!!
Saya ada buat entry di sini
Ini surat yang saya dapat .



Amana tetap nak posing walau demam


 Suka dengan lakaran kotak kasut ne
Kreatif

 Pamplet


Kelakar pulak rasanya sebab kasut ne sebenarnya saya nak claim utk Arief
Tapi saya salah ukur
Terbesar gedabak
Nasibla Amana muat
Walau color biru lebih sesuai utk boy
Kita gunakan motto "Belasah jelah labu"

Kasut ne memang selesa untuk budak-budak
Saya dah telek-telek & belek-belek memang lembut utk kaki kanak-kanak
Harga pun resonable RM70++ rasanya
Yang paling penting Amana suka
Nasibla Arief belum pandai berebut kasut melainkan mainan sahaja
Sekian.

12 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

siyes cantek Ila..... :)

mama rifQy said...

macamane leh tersilap ukur ni ila??hehehhehee..apeponn...bertuah amana

nurbeena said...

ok la 2 kakak dapat

pizet said...

rajin la join contest..pz mls..huhu

Mama Zharfan said...

me pun salah ukur :( kena tunggu arif besar sikit..me amik size 26 :p patutnya size 20 or 22 rasanya :p

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ayu: yg penting selesa k.ayu

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MR: tahle hehe..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

nurbena: hehe rezeki kakak

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

pizet: saja suka2..dapat hadiah seronok

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MZ: taks abar nak tunggu entry ipad tau

e.l.i.z.@ said...

bestnyaaaaaaaaaaa dpt kasut free

ila, eli dh cek MOE tu..tp mcm xpaham je syarat memohon *pdhal dh tulis dlm BM tu :P
macam dia nk pemohon tu dr lecturer jgk.kiranya lecturer yg lower gred la..tggu hubi balik, suh dia plak baca hihi

neway tengs tau ila...ila selalu bg info psl keje..sgt² la eli hargai ;)

madammondoq said...

wah.. bestnya!!! so cute!!