ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, October 25, 2011

Happy birthday Amirul Arief

Hari ini 25/10/11(Selasa) genapla Arief 2 tahun
Sepatutnya saya cuti hari ini untuk berlaku adil pada Arief
Masa birthday Amana saya cuti   semata-mata utk meraikan birthday Amana
Tapi hari ini saya tidak cuti kerana esok cuti umum

Kita sambut esok ye.. walau takde agenda apa-apa pun
Yang pasti mama nak bawak anak-anak mama ke taman
Dah berbulan tak ke taman kerana masa membataskan
Tapi esok mama akan kejut anak2 awal2 pagi &
 tinggalkan semua keja utk menemankan anak2 mama hirup udara segar

Jom tengok gambar saya & Arief yang ada dalam simpanan saya
Rupanya sikit je.. Aduhai
Itu pun amik sendiri..

  
 Gambar paling terbaru saya & Arief
Minggu lepas
Fresh from oven

  
da besar dah arief.. hensem pulak tue hehe


  
 Arief baru beberapa bulan.
Mungkin 4 bulan


  
Amboi mata Arief


  
 Saya suka gambar ini..Nampak ceria
Yang tak bestnye saya tak pandang camera


  
 Ini pun baru 4/5 bulan


  
Amboi mcm dinasor kecik terdampar je kat mama
Semua gambar ne saya amik sendiri guna hp hehe


Ucapan hari lahir utk Arief:
Semoga Arief diberi kebahagian di dunia & akhirat,
berjaya di dalam kehidupan & kerjaya,
menjadi lelaki budiman yg tahu menghargai & menghormati wanita,
menjadi imam/contoh yang baik  pada ahli keluarga,
dan dapat menjaga kakak Amana dari orang-orang yang akan menyakitinya
AMIN

12 comments:

bonda dadif aka akish said...

amin...doa ibu adelah paling mujarap skali..

hepi besday to arief...semuge jadi anak yg berjaye..gemilang & terbilang..

=)

...sWeeT uMi... said...

selamat ari lahir arief....semoga menjadi anak yg pintar, soleh dan diberikan kesihatan yg baik...amin (^__^)...sedap nama arief tu hehehe

Liza said...

Happy birthday Arief..... MOga dipanjang umur, boleh tgk Arief besar nanti.. :)

Mama Zharfan said...

epi besday dear aried cutie :) moga besar jadi anak soleh..amiin

mamaNoriz said...

panajng umurnya, panjang umurnya, panajng umurnya...serta mulia, serta mulia, setahun lagi...

kena nyanyi slang indon tau, hehehe

bepi besday cayang..

semoga besar kaut dan sihat bagai johan dan jadi anak yg soleh yea :)

BabyIntan said...

Happy 2nd birthday dear Arief :)

Kejap je masa berlalu...semoga arief menjadi anak yg mendengar kata ibu & ayah dan menjadi anakk yg soleh...amin.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

bonda dadif: tq ...amin

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sweet umi: papa dia yg beri nama tue

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

liza: nanti cikgu liza lah mengajarnya..roton arief kalau dia nakal ye

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mz: tq mz...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mn: wah ada lagu lagi..tq

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

BI: aah sekejap je.. rasanya baru smlm dia keluar dr perut