ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, October 29, 2011

Kebaikan FB kepada kanak-kanak bawah 2 tahun



Budak kecik ne dibenarkan menggunakan FB oleh mamanya
Mari kita lihat apa yang menyebabkan budak comel ini gembira dengan FB









Cuba mummy-mummy buka Islamic-Parenting-Network 
boleh juga melekakan anak-anak dengan video cartoon
untuk belajar huruf hijaiyah


Tapi yang paling tak tahan cartoon kucing yang boleh mengajuk orang di IPhone
pun boleh membaca huruf hijaiyah


p/s: cuma sesuai untuk anak bawah 2 tahun je FB ne. Kalau lebih dua tahun jadi mcm kes saya, elok2 Arief belajar alif, ba, ta tetiba datang si Amana terus di tukar ke cartoon Upin & Ipin...










10 comments:

ummiarissa said...

hmm..baguslah...saya nak cuba untuk anak saya juga...tq ye

Mama Zharfan said...

menarik tu.. :)

...sWeeT uMi... said...

bagus nye dpt info ni...mekasih ye heheheh

e.l.i.z.@ said...

x penah bukak lg link tu...tp kucing tu mmg kiut pun suara dia hihihi

ADEEYA said...

Hahaha kucing annoying iphone tu pun ada :D ;)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

umi: bagus nak buat anak ralit dalam masa yg sama dia study

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mz: memang ..cubalaaaa

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sewwt umi: cuba tau

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

eli: kucing tue mcm suara ngenagadakan?

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

adeya: heeh.. kat situ pun dia ada haha