ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, November 29, 2011

BE ke 6.. Macam tak caya je hehe



Alhamdulilah sejak-sejak pertama kali dapat  BE baru-baru ne, saya mula asik menjenguk acc Nuffnang. Bukan sebab nak tengok amount..(saya tahu amountnye ciput) tapi saja nak tengok ada ke BE baru.. Adalaaa.... horeyyyyyy.. Walau cuma satu je..  BE Yang terbaru adalah:
  •  Tiger Balm & Cold Plaster

3 BE lagi dah jadi meter earning (ME) iaitu:
  • Adidas Neo
  • Prince Hotel, Taiwanese Restaurant
  • SOGO Kuala Lumpur Trendsetter

p/s: hari ne saya cuti menguruskan tadika Amana tahun depan. Tadi baca FB kawan tersenyum sendiri dengan status yang berbunyi "hujan diluar semua nampak, hujan dalam hati siapa yang tahu" Kebetulan memang hujan pun.. 




8 comments:

BabyIntan said...

Tahniah!

Takpe Ila, biarlah amount tu ciput ke sikit ke. Lama-lama akan bertambah juga :D

Rezeki tu ;)

Mama Zharfan said...

congrats dpt BE hehe me lom ada rezeki dgn BE nuff ni...dh lama zero BE

IntaNBerliaN said...

tahniah..!! lama2 nanti byklah amount dia tu.. :-)

p/s : Alaaa sedihnya baca amana ckp dorang takmo kawan...

Ardini Humaira said...

bestnye.. dni dah lama.. berbulan2... sedih juga dengan Nuff tapi biau je lah lagipun tak harap duit nuff semata2 untuk berblog :) makanya trafik ribu2 tak menjamin dapat BE...

maszmadi said...

alhamdulillah, tahniah..

masz x penah dpt lagik.. huhu

KiD said...

masyuuukkk!! tahniah.. maintain kan trafik!

mama rifQy said...

wowwwwwwwwww!!!!! murah rezeki ila..

Huzaina Hashim said...

wowwwww...murahnya rezeki...tlglah beri tunjuk ajar kat saya bdk bru nak belajar nie...:-)