ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, November 21, 2011

Nandos Peri-Peri.. Best ke??

 
Ada empat sos. Akak saya memang pandai makan Nandos ne..hehe

 
Terjuih-juih mulut anak bujang ne makan jagung. 
Saya suka stail kerusi kanak-kanak kat sini. Lain dari yang lain..

Nampak comotkan? Saya yang membuatkan pinggan ne comot. Saya mintak staf Nandos kerat dua jagung untuk bahagi kepada Amana & Arief. Nasi Meditarineen tue sedap. Cara ayam tue dipanggang pun sedap. Yang kurang cuma tak ada kentang lenyek with gravy mcm kat Kenny Rogers. Saya pun dah terbiasa makan ayam dengan gravy blackpaper so bila makan dgn sos peri-peri rasa lain. Tapiiiiiiii makan ayam dengan nasi ne pun dah cukup sedap tak payah sos-sos ye..

 
Cantik gilos air ne. Nak minum pun tak sampai hati..kiki 


 
Choclate ice.. Menyesal tak amik ice blanded choclate. Mesti lagi sedap.. 
Vitagen tue beli kat tempat lain ye..kiki


Yang penting anak-anak happy.. Menghirup udara luar...


 
Ini bilnya.. RM 54.75. 
2 set quarter ayam, choclate ice + air yang cantik tue..
Alhamdulilah..

p/s: En.Papa mana? Pegi belajar Unit Trust. Suka betul belajar benda-benda matematik macam tue. Saya kureng kira-kira ne. Saya kerap mimpi saya exam matematik & tak lulus kebelakangan ne.  Bila bangun nampak anak-anak.. Oh baru teringat dah kawin & dah keja ... Dah habis exam.. Petanda apa tue ye?? hehe

9 comments:

Mama Zharfan said...

my all time fav ni :)nandos ;)

KhaiRin said...

sejujurnya, sy lom penah mkn nandos. .. ;-)

Ummi Dania Yasmine said...

tak pernah makan nandos...hehehe.....kenny rogers pernah le...

Totie@Tomy said...

nandos sekali jerk pernah makan..pastu tak pi makan dah..hehe ingat lepas pantang nak makan lagi..

e.l.i.z.@ said...

x penah mkn nandos hihi

petanda apa ek? cer tanya ustaz hihi xreti nk tafsir mimpi

Liza said...

Hah. Kelakar lah mimpi Ila tu.

pizet said...

sampai mimpi tu..haha pz kalau ada benda dok susah hati masuk gak la lam mimpi

Wansteddy Tales said...

Wahhh dah lama xmakan nandos! Nyum3 terliur tgk juadah kat sini :D

Nando's Malaysia said...

Hi!

Bom Dia & warmest greetings from Nando's Malaysia!

Just dropping by to say hi & we hope you've enjoyed your meal with us =]

Hope to see you again soon!

Peri Regards,
Marketing Department
Nando's Malaysia