ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, December 31, 2011

@Genting Theme Park - Part 2


Boleh klik atas untuk entry sebelum ne.. 
Banyak sangat gambar jadi rerajinla scrool ye


 Anak-anak saya bertuah..
Makcik&pakcik semua manjakan mereka


 Wah ini paling saya tak sangka..
Amana berani naik..
Hebat anak mama!!


 Ketawa keriangan
Mama!! So high!!


Sempat gosip lagi. Kelas anak mama!!


 bangla ais krim pun korang kacau ye nak?


3 beradik yg debom! yang tengah tue rasa kurusla tue ye??


 Arief macam biasa menepek je kat saya.
Ini baru 8 bulan je dapat BF dah manja gedik2 mcm ne
kalau menyusu genap 2 tahun tak taula hishhhhhhhh
Amana pulak dah dapat belon air tue dah ralitla
haha.. Amana bising muka dia di sebalik tiang..yela..yela


 Apa tah motif saya dok kat gajah yang tak bergerak ne
Dah semua tempat kena rebut..Ini je tinggal
En.papa kim salam nak naik ..Alasan "nanti pening" Mcm org prgnant je..Nyampah!!


 Happy sangat. Ini baru kat Malaysia kalau dapat pg Disneyland. Fuhhh


Saya naik ye game ne. jangan jeles.. Best!! 


Taman permainan semua ada dua pintu. Satu pintu untuk org masuk.Satu pintu untuk orang yang dah habis main keluar.Masa nak main benda Amana dah tk sabar dia main bukak je pintu tue.Sedangkan orang lain belum habis keluar.. Adoi anak-anak..


 Arief yang tension sebab tak dapat naik kuda


Amana mana? Entah sekejap je hilang.
Ada satu masa tue mmg dia hilang.Pandai2 je dia ke sana ke mari sendiri. Dahle ramai orang
Satu je saya nak pesan anak-anak tue make sure pakai baju tebal-tebal
jangan jadi mcm saya underestimate kesejukan Genting ne
Arief sampai menggelatuk kesejukan. Nasibla saya mmg bawak baju lebih
Pakaikan dia 2 baju. Selimutkan lagi dengan baju benang kait. Itu pun macam tak cukup
Dulu saya pergi ok je.. Tapi mungkin sebab musim hujan
Hampir-hampir Outdoor ne tak bukak
tapi alhamdulilah  rezeki Amana&Arief nak merasai keseronokan outddor.

Eh lum habis..sambung Part 3






2 comments:

Mama Zharfan said...

dh lama me tak pegi genting...berapa suhunya tu ila? windu plak kat winter @Uk hehhe

jgn lupa pegi disneyland tau one day..memang tak rugi punya ;)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hehe..mz belanjala bolehla ila pg sana... entah mz..ila pun tak tau tapi sejuk st..asik2 nak pg toilet..kiki