ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, February 7, 2012

FAHRIN AHMAD, IRFAN KHAIRI & MISI 12

MISI 12 merupakan sebuah program untuk membantu dan merubah masa depan 12 orang remaja terpilih. Mereka ini di kalangan yang menganggur, bertaraf pendidikan rendah, tiada cita-cita, kurang keyakinan diri serta mempunyai masalah sosial. Tujuan utama MISI 12 adalah untuk mengukuhkan emosi mereka supaya mereka memperoleh kemahiran hidup secara praktikal, menjalani kehidupan lebih sihat, melaksanakan matlamat pendidikan mereka dan membentuk asas yang diperlukan untuk mencapai objektif berdikari dan peralihan mereka ke dalam hidup mereka sendiri. Infodari Astro.

Terus-terang saya tak tengok realiti tv tapi apa yang membuatkan saya tengok rancangan ne? Pastinya sebab FAHRIN AHMAD!! Saya memang minat dia. Bila tengok Fahrin berlakon menganga je.. Jadinya saya tonton rancangan ne semata-mata Fahrin Ahmad.


Dan kalau tak silap mata saya; masa saya tengok rancangan ne sebentar tadi salah seorg  judge masa pemilihan peserta adalah Irfan Khairi- Jutawan Internet yang glamer tue. Mesti semua kenal.. Kalau tak silap mata sayalah..


Episod yang saya tonton tadi mungkin episod pertama..Peserta masuk hutan.
Marilah tengok mana tahu boleh amik iktibar.

6 comments:

madammondoq said...

oo.. minat fahrin ek? hehe... tp dia mmg cool..

dear anies said...

sy penah jupa fahrin in person... omaigod! clueless!
best nyer kalu ada astro...

Eyeme said...

irfan khairi ada writing buku..

AyuArjuna BiGoshh said...

best erkkk citer die ila :) leh tgk nw

AdaM Hawa said...

sy tak tengok la.. tgk vanilla coklat.. huhuhuhu

ekinashikin said...

citer baru erk..smlm ada gak tgk info..tpi x tersinggah sbb kita follow bicara hati pastu smbg ke citer apa tu yg serapah bulan madu..(klu x silap tajuk la)..heheheh