ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, February 27, 2012

Groupon pun jual cloth diapers?


Sedikit teruja bila tengok cloth diapers(lampin moden) ada dijual di Groupon. Sebagai pengguna cloth diapers mestila saya rasa bangga suka sebab ia umpama satu hint bahawa cloth diapers telah diterima oleh mak, ayah, ibuk-ibuk, mama, mummy, puppy ehhhhhhhh.. salah daddy di Malaysia. Sebenarnyakan..ini betul tau bukan tipu.. saya ada terfikirkan perkara ini dan nak cadangkan jugak pada supplier saya. tapi biasalah cadangan hanya didalam hati..tup-tup dah ada.. haha.. i kan mak paling busy kat dunia..semua nak buat..last2 sakit belakang .. .. kiki..

Tapikan saya rasa macam mahal je.  sekarang RM100 dah boleh dapat 4 cloth diapers termasuk 8 insert. Tapi dalam voucer ne 1 set= RM89..perghhhhhhhhhhhhh.. Ala-ala latok, ala latok manyak mahal..  Mungkin material lain kot .. Kalau nak tau lebih lanjut pakej groupon kat atas tue, klik la sini. Tapi kalau sayalah, saya tak beli. Baik saya beli kat sini lagi murah & berbaloi., cantik2, warna-warni & combination pelbagai jenis cloth diapers pulak tue..hehe


p/s: BTW model iklan cloth diapers tue comel bangat

10 comments:

mama rifQy said...

mmg mahai kan? na pon sgt teringin la nak pakaikan cd ni..tapi kan..xssh ke kalo kat umah pengasuh..dah la kakak ipar na jns yg bizi..sbb jaga kedai lagi..jaga iqy lagi..wpon mmg ade pembantu.

** nak request ni..ecr ila buat gak entry sal CD ni.cara nak gune..cara nak handle.na tak nampak sgt ..blurrrrrrrrrrrr

mama rifQy said...

ecr: cer..typing error

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hehe.. ila punya "ibu" anak2 ne ok je pakaikan cd.. yg paling best siap basuh.puas cakap tak payah. ila susah hati jugak nanti pindah umh baru dapat ke jumpa org sebaik ne..hummmmmmm..harap2 adala rezeki anak2 bjumpa org yg baik2...

mama aini said...

salam BMAA..ehem ank mama dah tak menggunakannya lagi..he2x..tetiba rindu nak beli diapers pulak..

Mr.Clive said...

byk terhutangggg budi ngan groupon!hehe suka produk2 yg ditawarkan...kehkehkehhh

apa khabar kak? sihat?anak-anak comel semua sihat?moga semua nya baik2 belaka!

lieyalatif said...

lieya respek dgn mummy2 yg bagi anak pakai cd nie..rajin tol menyental liner die tu.....lieya pun geram2 tgk corak2 n kaler2 die kan....nanti anak no 4 nak cube laaa....

So Shy Lady said...

molek juga tu

akk pon dulu bila ank2 dh nk msuk 2 thn pkaikn cd je

Mama Ema said...

tak pernah pun guna...tp tgk pd harga cam mahalnya

Aine Ainun said...

oh.mahal ea?

terasa nak guna bla ada anak nanti :)

kakyong said...

mahal bebenor tu..

brand apa lah gamaknya kan...