ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, February 17, 2012

Photo Book Cuma RM34 di Groupon. Menarik!



Sesiapa yang suka upload gambar-gambar yang jelita & anggun di FB disarankan beli voucer ne. Gambar-gambar kat FB tue uolls boleh jadikan photobook. Pestime saya jumpa voucer macam ne. Erkk ke saya tertingal ketapi lagi? *garu-garu kening*

Boleh masuk around 400 gambar. Soft, semi-glossy lightweight cover.Printed on high quality 150gsm semi glossy paper. Tak payah susah-susah nak amik. Nanti diorang pos je kat uools.

I dah tak leh beli dah sebab 1) ada lagi satu voucer tak reedem lagi 2) dalam FB tak banyak gambar2 menarik. Kalau minat clik sini. Ada diberi tunjuk ajar ku sifu camana nak upload segala gambar yg cun untuk dijadikan photobook.

Ini photobook pertama saya. Nak tau citer lanjut baca sini


AMARAN! PROMO INI HANYA TINGGAL 14 JAM!!
CEPAT-CEPAT KLIK

7 comments:

KhaiRin : anies said...

gambar lom ckp 'korum' la kak hehehe

AdaM Hawa said...

bestnya.. tapi x de gamba yg menarik sgt pun.. :(

Aine Ainun said...

Salam singgah..
Saya byak gambar...
Saya suka bergambar...

Saya penah amek groupon tu tp x ble..xde respond pun...

Awak ada tutorial x cara nak beli grupon ni..?

Tulun tulun hihikssss

YaYaNsMuM said...

cutenye...teringin nak buat...:) salam kenal from YM

lieyalatif said...

OMG!!! bestnye sis......kebetulan member penah beli ...mmg berbaloi2 sgt......cantik plak tu hasilnyer...puas hati le, dah le dpt harge murah .....ape lagi sis...jom!

mama rifQy said...

wallaaaaaa....chanteq ek?? kalo chanteq oka la kan? berbaloi baloi!!

So Shy Lady said...

mnarik sgt tu...ok nk tau lbih lnjut psl groupon ;D