ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, March 14, 2012

Groupon oh Groupon :Kenapalah item2 yang dijual besh2 belaka? Kali ne camera polaroid pulak..

Credit to sini
Ok kalau yang tak kenal apa camera polaroid.. inilah rupanya. Tapi ini zaman tok kaduk. tak cutekan? Dah le besau..hehe.. Camera ne yang pesen amik gambar masa tue zasssssss terus dapat gambar..jangan le berangan leh transfer masuk pc pulak haha... Saya tanya soalan ne kat adik saya..hangin je dia.. mesti dia rasa nak lempang saya. Tapi kakak kan? Beranilah dia nak lempang..Kang tak mo sponsor kawin baru tau..T_____T

Ini yang terkini.alololo.. super duper cutelah.. cutekan? Bagitau En.papa, tau apa dia cakap? Orang dah tak pakai dah camera macam tue.. Orang pakai Galaxy Note!! Ok fine.. fine.. Sebenarnya nak kutuk hp cikai cenenot saya kan? Bluwekkkkkkkk.. Meh kita tgok apa yg istimewa sangat.. Setakat ne dh 309 org beli!! Wah!!


  • Colour: Blue / Pink
  • Film: Fujifilm Instant Color Film ‘instax mini’
  • Film size: 54 x 86mm (W x H)
  • Image area: 46 x 62mm
  • Lens: Fujinon lens, f=60mm, 1:12.7, 2 components 2 elements
  • Film feeding out: Automatic
  • Batteries: Four AA-sized 1.5V alkaline batteries (not included)
  • Body size: 119.5mm (W) x 121.5mm (H) x 70.5mm (D)
  • Weight: 320g (without batteries, strap, film)
  • 1-year warranty from Fujifilm
Harga? RM180. Adik saya dah survey kat kedai paling murah pun RM270. Kenapa adik sibuk dgn camera zaman lapok yang diupdate ne?? Sebab dia ada nak buat something masa kawin dgn benda ne..Macam-macamla budak ne.. Haissssssss..

Saya dapat rasakan Amana akan ikut sikit2 peel adik saya.. Pening.. Adoiiii...  Dulu layan sorang peel macam ne.. Dapat Amana pun lebih kurang je peelnya... Salah satu contoh: Amana ne main2 je kat tadika. Samalah macam adik saya. Dapat no paling corot kat tadika. Nasibla insaf bila besar. Bila saya borak2 dgn mak tentang Amana yg asik main, asik tgok cartoon, malas nak belajar  tetiba je mesti ada tukang cover "ALA ANGAH NE..LEK ARRR..INA DULU PUN MASA TADIKA MALAS STUDY. CUBA TENGOK SEKARANG? I BAKAL ENGINEER/LECTURER TAU!! ANGAH TAU TAK TADIKA TUE BOSAN? " ehhhhhhhh budak ne.. ada yg makan garfu..


Dahla malas nak bebel... jenguk sini kalau minat -------> camera polaroid FujiFilm


p/s: Nape saya sibuk buat entry ne. Macamla saya dapat advertorial post dari Groupon.. Cehhh

7 comments:

TS said...

cute tapi dh beli kamera besar gedabak dah..hihi

dear anies said...

a'ah br sy terfikir..ok gak kalu letak sbg hantaran

Mama Zharfan said...

cutenya!! berkenan tapi tak de bajet heheh

sarina saleh said...

amboi kutuk. jomla beli ngah. adik da pujuk ada. dia mcm nk beli. hahahaha.

qemaishak said...

comel..mau berebut ngan ammar nih kalau beli hihi

norhidana said...

dulu2 minat bebeno ngn kamera polaroid nih...
ish takdelah mahal sgt yek... mcm nk beli je... sbb cun... zmn skrg nih kan mana budak2 yg kretip2 tu mcm2 diaorang leh bt...

Unknown said...

cantek cantek !!! mmg trend skang ni ila..photog2 pon ade yang beli kamera ni skadar nak suke2..hsband na pon pnh terpk nak beli tauu..hoho..tapi na xkasik....!!kuikuiiiii