ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, March 20, 2012

Siapa nak jadi model sambilan muslimah?

iskkkkkkk kalau i zaman bujang-bujang dulu..pingang 25 nak jugak i joint.. ala nak dapat duit sampingan..pulak tue memang nak model yang bertudung.. oklakan?? bukan suruh jadi model pakai baju mandi.. model tudung je... nak tak?? nak tak?? nak tak?? isk2 rasanya yang baca belog ne semua sama kasta dengan i.. MAK BUDAK!! takpelah spread jelah info ne ye... Bawah ne kriterianya...
1. Mempunyai pakej wajah yg menarik
2. Student sahaja
3. Tinggal di kawasan KL sahaja. *lokasi p/shoot di jalan ipoh.
4. Kurang @ tiada pengalaman modelling juga diterima
5. Mestilah muslimah yg memang memakai tudung
6. Ada transport sendiri
7. Pandai basic make up.
8. Humble, dan semangat tinggi utk cari duit sampingan dan cari pengalaman

Benefit :
1. Bayaran terus diberi, 2-3 kali p/shoot seminggu .
Hubungi :
borongshawls7@gmail.com
FB- Borongshawl

45 comments:

dear anies said...

x layak la kak..muka comot ;-)

rasp said...

tak layak sbb umur over :D

Nadratul Syazwana said...

wajah tak cerapa nak menarik :p

Nur Sakinah Ahmad said...

x layak sbb dah x blaja..(xsedar perut boyot ada hati nak jd model)

transformed housewife said...

Kalau adik bongsu Knur tinggal KL, boleh jugak bagitahu dia. Knur pun mmg dah terlebih umur & tak layak. hehe

Mama Zharfan said...

status mak budak so automatic disqualified ngeh ngeh ngeh

Emi said...

teringin,..tapi x stay kat KL. balik Kl kdg2 je. blaja kat b.pahat.huhuuu

Unknown said...

hahhahhahhaa...kelakar la ila ni!! kalo ila anak dara..mesti dh gelemerrrr tauuuu!!

Borongshawls said...

Kak ngah! thanks2 sbb buat entry pasal borongshawls..siap entry pencarian model lagi! hehe..~~ syg akak lebeyh la cmneh! ~ kpd akak2 yg ade adik study kl, hrp sudi apply k mana tau dpt kan.. ;)

aina said...

wow , nampak menarik tapi kita stay n.9

Unknown said...

teringin jugak nak try.. tapi bahagian transport tuh.. ermm..

SIMPLE PERSON said...

: masih di buka x? nak apply boleh ? cuba nasib xsalahkan .. berminat nie... :D email sy dkt

love.222372@gmail.com

Ruby Sapphire said...

teringin jge nk try..tp bljr kt tganu..=)

qila said...

mcm menarik la kak ,.. sy stay shah alam .. law nk g jln ipoh tu blh je .. blh ke .. mmg minat sgt modeling pakai tudong .. tpi sye agk rendah .. boleh ke

nurul aqillah said...

mcm menarik la ni .. saye nk join .. sy stay shah alm .. tpi kalau nk g kl tu boleh je ... sye agak rendah org nye..tpi mmg minat sgt ngn modeling ni .. akk cntct l sy kalau perlu kn ye 0122177824

ain solehah said...

assalamualaikum..still nk pkai orang x?saye brminat la jd model muslimah...nk sgt join!!im 19 right now..kalau nak contact ney eyh..0134850608
n u can see me at my fb..aincun_cameron@yahoo.com

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

adik2 sekalian kalau nak boleh contac tuan punya fb..akak ada letak kat situnyereer

ILA said...

Wow..berminatnye..tapi da keje la..make up pun xdela pandai sngt..hehe..boleh try x?

haz said...

Open lg ke?

haz said...

Open lg ke?

Anonymous said...

bestnya..open lg ke sis? berminat lah..tpi sya x la cntik sgt pun..hee..n x berpengalaman

lau open lg sis email kt sya
edieya88@yahoo.com

adawiyah said...

Open lagi ke .. sye mnat cngat nx jdi modelling ..

Missnawa said...

open lagi ke? kalau open saya mahu.
email saya di misswawa86@gmail.com

Unknown said...

Salam..teringin nk try..tp mke xd cun melecun..transport cm problem ckt..tp still nk try

Unknown said...

I nk try bley..my email ratuku11@gmail.com..

Unknown said...

I nk try bley...ratuku11@gmail.com

Unknown said...

I nk try bley..my email ratuku11@gmail.com..

Anonymous said...

sy nk blh?masih ad lagi ke.sy stay cheras..nabilahuda847@yahoo.com

Anonymous said...

bleh lgi ke ny klo nk join..

Unknown said...

nk try kak

Anonymous said...

nak join.. tp akk try find at fb lu.. layak x?? hehe nurul fatin Iizzati

Anonymous said...

teringin nak try,tp saya student matrik thn ni,,nak cari duit utk ringankan beban parents saya..umur 18 boleh lg ke? tggi saya 166.5cm dan berat saya 53kg=.=

Unknown said...

sis ada lagi tk ? fb saya Raja Eika Raja Kamarulzaman.. sgt berminat modeling muslimah ni

Unknown said...

slm sis. ada lagi tak model ni ? sy berminat sangat.. search fb saya Raja Eika Raja Kamarulzaman.. sgt berminat. hrp boleh membantu

ziemasar said...

masih lg nak pakai model tudung sambilan ke........

Untuk anak ..... umur 14 tahun

Anonymous said...

nak apply utk model muslimah boleh?

Nadia Naza said...

saya nak apply jadi model muslimah..boleh hubungi saya 0122204107 dan singgah blog saya tiramisuku.blogspot.com

Unknown said...

Open lgi ke..sy dduk cheras..dayanghartati@yahoo.com
FB:ga dis(dghartati)
Umur 19

Unknown said...

Open lagi ke? Saya student kat gombak. Umur 21. Ayongkayyy@gmail.com

Unknown said...

Open lagi ke? Saya student kat gombak. Umur 21. Ayongkayyy@gmail.com

Unknown said...

Open lagi ke? Saya student kat gombak. Umur 21. Ayongkayyy@gmail.com

Coway Bersama Diana said...

Salam akak.. ade lagi ke offer ney ? Sy tringin sgt nk jadi model tudung y tutup aurat.. ary tu dapat offer model jugak tapi dy nk model bertudung tapi tema wild fashion.. so terpaksa lepaskan. Jadi klu still ade lgi offer ney bagitahu sy. Sy xtinggi mne tapi teringin nk bermimpi tinggi langit ;) akk boleh tgok facebook sy : diana anok lan atau email sy kt dianaanoklan@gmail.com.. tq akk :)

Unknown said...

Saya berminat Kak , n I'm still student , sja nk cari income smbil belajar , 0134331523

FarahNurEzzati said...

Still open lagi kea ? Saya berminat 😊 0124508467 farah

Unknown said...

ada lagi ke?? saya berminat contact saya 0189602512 fiza